חברת התעופה "טורקיש איירליינס" ביססה את דירוגה בראש דירוג החברות הבינלאומיות עם מספר היעדים הגבוה ביותר בעולם, כאשר חנכה את היעד המועדף על תיירים – איי סיישל, והוסיפה אותו למפת היעדים העולמית, עם טיסת בכורה שנחתה בנמל התעופה הבינלאומי באי הראשי מאהה.



בחברה, המפעילה לפחות שלוש טיסות יומיות לישראל, ציינו שהחיבור פותח אפשרות הגעה נגישה מנתב"ג וכן פותחת אפשרות בפני הנוסעים מסיישל לטוס ל-114 מדינות ברחבי העולם.



הקו החדש מעלה ל-42 את המספר הכללי של היעדים באפריקה אליהם טסה "טורקיש איירלינס".



טורקיש איירלינס ממשיכה להיות חברת התעופה עם מספר הטיסות הבינלאומיות הגדולה ביותר, עם 114 מדינות ברחבי אירופה, רוסיה, מרכז אסיה, מזרח הרחוק, המזרח התיכון, אפריקה, צפון ודרום אמריקה.



טיסת הבכורה מאיסטנבול זכתה להצדעה מתותח המים בשדה התעופה מאהה, בטקס שבו השתתף אחמט אולמושטור – סמנכ"ל השיווק של "טורקיש איירלינס", אלאין סט. אנגי, שר התיירות והתרבות הטורקי וג'ואל מורגן, שר החוץ והתחבורה של רפובליקת סיישל, לצד בכירים נוספים ב"טורקיש איירלינס", דיפלומטים וכלי התקשורת במדינה.



מינוי באל על


בתוך כך, קברניט הראל חלמיש ימונה לסמנכ"ל המבצעים של אל על החל מסוף השנה. הוא יחליף בתפקיד את קבריט טל בקר, שביקש ממנכ"ל אל על, דוד מימון לסיים את התפקיד החשוב והרגיש בשל סיבות אישיות.



הראל עובד בחברת אל על משנת 1993. הוא נשוי ואב לארבעה ילדים, וסב לתשעה נכדים, בוגר תואר שני בגיאוגרפיה ומדעי המדינה. הראל שימש במגוון תפקידים בחברה לרבות טייס ראשי ומנהל צי 737, רא"ג שירות בטיסה, מנהל שירות ומבצעים צפון אמריקה ועוד. בתפקידו הנוכחי משמש כמאמן בוחן בצי 747-400.



"אני מבקש להודות לטל על תקופת כהונה בת כשנתיים, בהן הפגין יושרה ומקצועיות גבוהה, הוביל מהלכים, שעדין בעיצומם, לרבות הכנה לחוק המנוחה החדש (FTL), קליטת מטוסי הדרימליינר 787 החדשים ומעורבותו האישית בניסיון להגיע להסכם עם ציבור הטייסים, כחלק בלתי נפרד מהסכם העבודה הכללי שנחתם זה מכבר עם נציגות העובדים של החברה", ציין מימון.