שדרן הרדיו גבי גזית תקף הבוקר (רביעי) בתוכניתו ברדיו "103FM" את המועמדים לנשיאות בארצות הברית שייערכו עוד שבוע. "שבעה ימים לבחירות בארצות הברית וכל הפרשנים מאבדים את קולם מרוב התרגשות לנוכח המירוץ בין הצדקנית לפרח, כאילו אחד מהם טוב מבחינה מוסרית מהשני", אמר גזית, והמשיך, "סוף סוף קיבלנו את ההוכחה שלא כל מה שאמריקאי הוא יותר טוב מתוצרת הארץ. פעם התרגשנו ממכונית אמריקאית, ממטבח אמריקאי ומהמבורגר אמריקאי ואפילו קצת הערצנו בהתחלה את אובמה. אבל טוב שלשלב הגמר הגיעו שתי הדמויות האלה. קלינטון, שהיא מהדורה אמריקאית צדקנית של שלי יחימוביץ', עם בעל בעייתי. והשני, שהוא מהדורה אמריקאית של אורן חזן, כשבמקום בולגריה לאס ווגאס. אז טוב שזה קרה כי יותר לא צריך לקנא".





בנוסף האשים גזית את הממשלה בהתעסקות בתפל מתוך מגלומניה וטיפשות. "הרעה של היום היא ממשלת ישראל היהירה, המגלומנית, האטומה והמטופשת, שמתעסקת בשטויות חסרות שחר כמו ערימת בתים מטופשים בעמונה או איזה ערוץ טלוויזיה נידח, שאף אחד לא צפה ולא יצפה בו, במקום להציל את החיים שלכם. ממשלת ישראל היא האחראית הבלעדית לגידול בתאונות הדרכים. היא זו שצריכה לשים פרחים על אלפי מצבות של ישראלים שנהרגו בתאונות. נכון, גם באשמתם, אבל הם מתו כי לא פירשו נכון את התנהלות הממשלה. כי מי שדוהר לקראת מותו במהירות של 170 קמ"ש, עושה את זה גם כי הוא אידיוט וגם כי הוא יודע שאם לא ימות לפחות לא ייענש".



עמונה. צילום: מרק ישראל סלם
עמונה. צילום: מרק ישראל סלם



"ולמכוערים, החברה להשבת נכסי ניצולי השואה. החברה הפסיקה את הסיוע לניצולים לחלוטין והסיבה היא העדר תקציב. העדר תקציב? אם תנסו לשאול לא תקבלו תשובה. מתוך כשני מיליארד שקלים שאותרו כנכסים השיבה החברה לניצולי השואה ויורשיהם רק 15 אחוזים וזה למרות שחלפו כבר 71 שנים מסיום מלחמת העולם והזכאים מגיעים לסיום חייהם. החברה מנהלת את הנכסים שלא נמצאו בעליהם ומתפרנסת מהם. למכוערי החברה להשבה צריך להוסיף גם את מכוערי רשות מקרקעי ישראל, שגררה רגליה במקום לסייע במהירות", סיים את דבריו.


 



עריכת תוכן 103FM: אסף נבו