"המשחק ב'משחקי הכס' היה מדהים. אני לא קוראת לזה תפנית. זה עוד שלב בהתפתחות. זאת התחלה של איזו שהיא התרחבות", מעידה אניה בוקשטיין על תקופה שבה נשמה אוויר פסגות, שנחשבת מבחינתה פסגה בלתי נשכחת בקריירה מזהירה שהתחילה בגיל 12.



זה פתח לך דלתות חדשות?
"ללא ספק זה פתח לי הרבה דלתות, ואני מאוד מודה על החוויה הזאת. מבחינתי זה היה מאוד מרגש, כי שמרתי את זה בסוד הרבה הרבה זמן, בגלל שאסור היה לי לפרסם את זה. חלק מהמקצוע הזה מגיע כמו צונאמי. לוקח אותך בדקה. בעקבות 'משחקי הכס' אני יכולה לגשת לאודישנים מעניינים ולהיפגש עם במאים חדשים בחו"ל. החשיפה נתנה לי בוסט מאוד גדול לתהליך שלי כשחקנית. הכוונה לחו"ל. לא רק בארץ".



אין יום מתאים יותר לשבת על כוס תה עם בוקשטיין מיום היורה, היום שבו הצטלמה לקמפיין חורפי של ויסוצקי ירוק, עד כי נדמה שהתפקיד תפור עליה בול. בוקשטיין (34) נולדה במוסקבה בתקופת ברית המועצות והיגרה לישראל עם משפחתה כשהייתה בת 8. בנעוריה למדה בבית הספר לאמנויות בתל אביב במגמת תיאטרון, שם, כשהייתה בת 12 בלבד, זכתה בתפקיד הראשי ב"ארץ חדשה" (1994), סרטה של אורנה בן דור.



במהלך שנותיה שיחקה בתיאטרון ובקולנוע ("מתנה משמיים" ו"סודות"), כמו גם בסרט הרוסי "המנצח" (2012). אבל נראה שהכל מתגמד אל מול הפצצה שהטילה בוקשטיין השנה, כשהשתתפה בעונה השישית של סדרת הפנטזיה המצליחה "משחקי הכס", שם גילמה את קינברה.



בוקשטיין רוקדת על כל החתונות, וחוץ מקריירת המשחק בארץ ובחו"ל, היא מקדמת את הקריירה המוזיקלית שלה בד בבד. כשנשאלה מה היא מעדיפה יותר, היא אומרת שמדובר בקווים מקבילים ושלבה הולך לשני הכיוונים. ב־2013 הוציאה בוקשטיין אלבום ראשון שנשא את שמה, ובו שמונה שירים שכתבה והלחינה. ובעניין הצלבת המשחק והמוזיקה בחייה היא אומרת: "אני משתדלת לעבוד על עניין הכנות כל הזמן, כמה שאפשר, אבל ברור שזה קשה, זה האתגר של החיים, נראה לי, לפתוח את הלב”.



נראה שחלומך המוזיקלי טרם הוגשם במלואו. מה קורה עם זה?
"החלום המוזיקלי שלי מתקדם יפה בקצב טוב. השירים שלי מושמעים יפה, והייתי מועמדת לזמרת השנה בגלגלצ. כמו כל דבר, זה תהליך, ואני מעריכה כל התקדמות, בדיוק כמו שהתחלתי כשחקנית".