מערכת הבחירות בארצות הברית ממשיכה לספק סערות: אירוע בלתי שגרתי התרחש היום (שלישי) בקלפי מספר 59 בניו יורק, לשם צפוי להגיע בקרוב דונלד טראמפ כדי להצביע, כאשר שתי מפגינות של תנועת המחאה הפמיניסטית "פמן" התפרצו פנימה כשהן עירומות בפלג גופן העליון. המחאה התרחשה על רקע הטענות כי טראמפ תקף מינית נשים בעבר. 

על החזה של אחת הנשים היה כתוב "תשנא מחוץ לקלפי שלי", בעוד שעל האישה השנייה נכתב "טראמפ תפוס את הביצים שלך". הן החלו לצעוק "טראמפ, תפוס את הביצים שלך" בעוד אנשי ביטחון השתלטו עליהן ועצרו אותן.

תוך זמן קצר, הוצאו מהקלפי הנשים שלבשו מכנסי ג'ינס בלבד. השתיים הצליחו להסתובב במקום ולהביע את מחאתן במשך כ-30 שניות, בטרם כוחות משטרה עכבו אותן לחקירה. 



את הדברים כתבו הנשים על גופן בתגובה לאמירות שנויות במחלוקת של טראמפ לפני כחודש. "כשאתה כוכב, אתה יכול לעשות לנשים מה שבא לך, לתפוס אותן מהמפשעה". הדברים צוטטו בהקלטה מ-2005 בה הוא נשמע מתאר בשפה בוטה את ניסיונותיו ליצור קשרים מיניים עם נשים, ביניהן נשים נשואות.



בתוך כך, אריק טראמפ, בנו של המועמד הרפובליקני, העלה לטוויטר צילום של טופס ההצבעה עם הסימון ליד שמו של אביו וצייץ: "זה כבוד בלתי רגיל להצביע עבור אבא שלי! הוא יעשה כזו עבודה נהדרת עבור ארצות הברית!". עדיין לא ברור כיצד הרשויות יתייחסו לציוץ מאחר שהחוק בניו יורק אוסר על צילום של פתקי הצבעה.