העולם כולו עסק בחודשים האחרונים ללא הרף בבחירות המסעירות בארה"ב, ותעשיית המוזיקה לא נשארה אדישה לרגע. היום (רביעי), עם סיום המירוץ המותח, ועם נשיא אמריקני חדש - הגיע זמן הסיכומים והתגובות. הזמרת קייטי פרי, שהביעה לאורך כל המירוץ הזדהות עם קלינטון, אך חשפה היום כי הוריה דווקא הצביעו לטראמפ, צייצה אמש בטוויטר: "אני והריסים המלאכותיים שלי הולכים לישון הלילה- בבכי".



הזמרת שר, שלא היססה לדבר רעות על טראמפ בכל הזדמנות קיימת צייצה: "העולם לא יהיה אותו הדבר יותר. עצוב לי בשביל הצעירים". שר הוסיפה סימן של אסלה – כך הקפידה לתאר את טראמפ בציוציה בחודשים האחרונים. קלי קלארקסון צייצה: "מעולם לא פחדתי והייתי לחוצה יותר", וליידי גאגא החליטה לקחת את העניין צעד אחד קדימה והפגינה אמש לבדה מול בניין טראמפ בניו יורק. הזמרת היא תומכת נלהבת ובולטת של קלינטון, ועם היוודע דבר ניצחונו של טראמפ צייצה גאגא: "התפללו על אמריקה".



הנה סט מיוחד עם כל השירים שהילרי אוהבת




אם תשאלו את מייקל סטייפ סולן REM מהי הסיבה לניצחון של טראמפ, התשובה שלו תהיה אמצעי התקשורת, תוכנית הסאטירה Saturday night live, והשחקן אלק בולדווין המגלם בה את דמותו של טראמפ. לטענת סטייפ, אנדי וורהול תבע את המונח אין דבר כזה פרסום רע, והשימוש בדמותו של טראמפ בתוכנית – בסופו של דבר הועיל לו.



אל מול כל התגובות הללו, נרשמה גם תגובה הפוכה לגמרי. "ניצחנו", כתבה הראפרית אזליה בנקס, שנמצאת אומנם במיעוט בין חבריה מתעשיית המוזיקה, אך אם נסתכל על אוכלוסיית ארה"ב כולה – כנראה שבנקס, דווקא מייצגת את הרוב. והנה סט שבאקו 99הכינו במיוחד בשביל טראמפ