בעקבות נצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארצות הברית קרס אתר ההגירה של ממשלת קנדה. עורך הדין צבי קנטור, מומחה לדיני הגירה, הסביר לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "אין היום שום מדינה בעולם שתקבל מהגר בקלות, באופן קל, ולא משנה מה זהותו ואזרחותו. המעבר הכי קל הוא בין קנדה לארה"ב וההפך, קנדים שרוצים לעבור לארה"ב ואמריקאים שרוצים להגר לקנדה".




גזית שאל על הגירה מישראל ועו"ד קנטור השיב: "הבשורה הרעה היא שאין הרבה מדינות שמוכנות לקבל ישראלים בזרועות פתוחות. רוב מדינות העולם נכון להיום, או רוב המדינות שישראלים יהיו מוכנים לגור בהן, דורשות ממהגר פוטנציאלי להגיע עם הסכם עבודה עם מעביד מקומי. בארה"ב למשל דורשים השכלה אקדמאית וסוג של התמחות, או שווה ערך לכך. מי שיודע להכין חומוס או יש לו 'פיצוציה', יישאר בארץ". ספציפית לגבי גזית אמר: "אתה שדרן עם מוניטין, אולי יתנו לך לשדר בתחנת רדיו של קהילה יהודית".



גזית שאל האם יש הקלות למחזיקי דרכונים זרים. "מי שהוציא דרכון של מדינה מהאיחוד האירופי יכול לגור בכל אחת ממדינות האיחוד, אבל מי רוצה לגור שם?", שאל עו"ד קנטור. "בדרך כלל רוצים לגור שם, עד שגרים שם כשנה ואז הרצון יורד. חלופה נוספת היא להגר כמשקיע אבל זה מצריך סכומי כסף גדולים". גזית ציין שתאילנד יוצאים לפנסיה בגיל 50 ואפשר להגר לשם כפנסיונר, כיוון שיש הקלות לתהליך ההגירה. "זה נכון", הסכים עו"ד קנטור, "אבל אתה צריך להוכיח שיש לך פנסיה שתספיק לך, שלא תיפול לנטל עליהם, ואז הם ישמחו מאוד שתבזבז אצלם את הכסף שלך".