תקשיבו, אני יודעת שאתם מרגישים שאתם לא מסוגלים, אבל אנחנו חייבים לדבר על מלניה טראמפ. נכון, רובנו מרגישים צורך להעמיד פנים כאילו שבוע שעבר מעולם לא קרה. למעשה, שנת 2016 הייתה כולה מעט מפוקפקת וטורדנית למדי עבור המין האנושי. פרינס ודייויד בואי עזבו אותנו. ואז שמעון פרס הצטרף. ואז לאונרד כהן שמע שמתארגנת חינגה בשמיים והחליט גם הוא להחתים שעון נוכחות בכיוון שלום ולא להתראות. ואז, אפילו את הסיכוי לראות אישה מכהנת בתפקיד מנהיגת העולם החופשי גזל מתחת לאפנו ולאפה המיואש גבר מזדקן דמוי חבובה.

ועדיין, אני מבקשת שתמתינו עוד קצת עם הרצון לדלג הלאה אל זרועות שנת 2017 ולתלוש מעליכם את השנה הנוכחית כמו פלסטר שתפוס היטב על השערה הכי יציבה שיש לכם בזרוע. תמתינו. כי אנחנו חייבים לדבר על מלניה טראמפ. והאמת, יש לי כמה דברים לגמרי טובים לומר עליה.

אז נכון, מדובר באישה שבסך הכל רצתה ללכוד שוגר דדי ואיכשהו מצאה את עצמה הגברת הראשונה של ארצות הברית. נכון, שללא כל צל של ספק נדמה כאילו השקות של קרמים וטיפולי לייזר חדשים יעסיקו אותה הרבה יותר ממצב התזונה הלקויה בבתי הספר (אוי, אנחנו נתגעגע למישל), ונכון שכל הנוכחות שלה במרחב הציבורי שלנו היא אוקסימורון כי בעלה אומנם מתנגד למהגרים, אבל היא בעצמה מהגרת (על פי הגישה של טראמפ כנראה דוגמניות לא נחשבות למהגרות, הן פשוט שגרירות של יופי), אבל יש לי הרגשה שהיא עומדת להמציא מחדש את אחת מהמלתחות הכי מבאסות שהמין האנושי רקם אי פעם - ואני מדברת איתכם על מלתחת החתונה.

נדמה כאילו מלניה טראמפ חגגה את יום חתונתה פעמיים. בפעם הראשונה - כאשר היא נישאה לארנק הנפוח וכתום הצבע ובפעם השנייה, כאשר שניהם גילו שהבחור הולך להשליט את השררה חסרת הטעם שלו על העולם החופשי. לצורך החתונה הראשונה לבשה טראמפ שמלת כלה מיושנת כלשהי, אבל לרגל החתונה האמיתית, טראמפ הביאה לעולם "שמלת" חתונה ייחודית, ובעיקר, הראתה שללא כל ספק - מלכת השיק האמיתית של שנת 2017 הולכת להיות לא אחרת מהליידי כחולת העיניים של אמריקה. סורי שרה, את כבר קיבלת את 2015.

נשים ראשונות ועולם האופנה זה רומן ידוע משכבר הימים, והנה, אפילו ממש החודש ניצלה אנה וינטור את ההזדמנות האחרונה להתחכך בממשל האהוב של אובמה והשיקה עוד גיליון של ווג ארצות הברית בכיכובה של מישל אובמה (והפוטושופ, מה איתו? אפילו למישל אין זרועות חטובות כאלו בנורמל), אבל נדמה שליידי טראמפ עומדת לעקוף אותה בסיבוב, בעיקר בזכות אאוטפיט אחד וייחודי. לנאום הזכייה של בעלה הגיעה טראמפ לבושה באוברול לבן וא־סימטרי מקולקציית אביב־קיץ 2017 של המעצב ראלף לורן.

עוד מעט זה נגמר. מישל אובמה על שער דצמבר 2016 של ווג
עוד מעט זה נגמר. מישל אובמה על שער דצמבר 2016 של ווג


אין לי ספק שהאוברול האיקוני הזה עומד לעורר לא מעט השראה בקרב הנשים המתחתנות בעונת החתונות הקרובה. נכון, סולנג' נואלס, אחותה השיקית והאלימה יותר של ביונסה כבר הראתה לנו איך עושים אוברול לבן לחתונה, אבל אין ספק שהגרסה של מלניה הרבה יותר ממלכתית ונגישה. אגב, לאורך כל תקופת הקמפיין הפגינה טראמפ שיק מוקפד ומעודן, שהזכיר לא מעט את הבחירה בגזרות ובגוונים במלתחה של הדוכסית קייט מידלטון ואת זו של אמל אלמודין, אשתו של ג'ורג' קלוני. טוב, היא כבר גנבה נאום ממישל, מה זה בשבילה לגנוב סגנון אישי? בכל אופן, מועתק או לא, הסגנון החדש של טראמפ עובד, והיא ללא ספק יודעת להחזיק בגד. דוגמנית, בכל זאת.

ללא ספק, רגע השיק המרנין ביותר של האישה הראשונה החדשה התרחש כבר לפני ארבעה חודשים, כאשר עלתה להופעתה בוועידה הרפובליקנית בשמלה לבנה מהוגנת למראה ומחויטת שעוטרה בשרוולי שלושת רבעי תפוחים מבית המעצבת רוקסנדה אילינצ'יץ’. השמלה, אגב, הפכה במהירות לרב מכר מטורף שאזל מהמדפים. ללא ספק, קייט מידלטון, מאחורייך. כן, זה עצוב, אבל מסתמן שבעולם בו כוכב ריאליטי מופרך ואיש עסקים כושל יכולים להפוך לנשיאים, לא מופרך שהיכולת המובהקת ביותר של האישה שלצד הנשיא תהיה להיראות נפלא בוורוד סלמון.