סערה בפייסבוק, הפעם על רקע מיזוגני: פעיל הליכוד ליאור הררי העלה היום (שבת) סרטון של אישה ממוצא רוסי בו היא רוקדת, וכתב: "מזכירה את קסניה קסלובה מהמפלגה של ציפי ליבני חחח (הטעויות במקור)", וקרא לחבריו לשתף את הסרטון כולל הכותרת שהוסיף, אחרת "זה חסר טעם", לדבריו. הפוסט, שנראה כי נכתב בכוונה להשפיל את חברת הכנסת קסניה סבטלובה, ספג תגובות קשות הן בליכוד והן מחוצה לו. 








סבטלובה עצמה כתבה כי "היום גיליתי שפעיל ליכוד מרכזי, ליאור הררי, אותו אחד שמנהל דפי פייסבוק של שרה נתניהו, פתח במלחמה נגדי. הוא החליט לעשות זאת כשהוא משרבב את שמי לקטע וידאו בו מופיעה אישה רוקדת ממוצא רוסי. כיוון שמר הררי רואה כנראה בכל הנשים - ובמיוחד באלו הדוברות רוסית - נערות שעשועים, הוא וחבריו החליטו ללעוג בצורה הזו למוצא ולמגדר שלי. האמת היא שהם השפילו וביזו רק את עצמם".







בסיעת מחנה הציוני לא שתקו נוכח הפוסט המיזוגני והפגינו תמיכה בחברת הכנסת מטעמם: "ההכפשה והגזענות מסביבת ראש הממשלה נמשכת והפעם כלפי נבחרת ציבור בישראל, ח"כ קסניה סבטלובה. סיעת המחנה הציוני דורשת מנתניהו להתנער מהפוסט המסית והפוגעני של פעיל בכיר במרכז הליכוד המקורב לו, להוקיע אותו לאלתר ממפלגת הליכוד ולדרוש את התנצלותו הפומבית באופן מיידי!". 



ח"כ ציפי לבני ששמה שורבב לפוסט התייחסה אף היא לנאמר: "‏גאה שנתתי ייצוג במפלגת התנועה לציבור העולים באמצעות חברת כנסת מצוינת כמו ‎קסניה סבטלובה. די לגזענות המכוערת כלפי העולים ובכלל". 



כאמור גם פעילי הליכוד הגיבו בחריפות לפרסום ויצאו נגד הנאמר. "חברים אני רוצה לשלוח הודעה חיזוק והתנצלות לח"כ קסניה קסלובה היקרה והמכובדת בשם כל נשות הליכוד", נכתב בקבוצה אחת. "הררי פגע בנשות הליכוד בראש ובראשונה, ובפרט בגב' נתניהו. נשות הליכוד מבקשות את תגובתה של שרה נתניהו למעשיו ההרסניים של הררי...". 



בקבוצת ליכוד אחרת נכתב כך: "הערב הזה בתור גבר התביישתי נורא וכתבתי אימייל ישיר לח"כ קסניה סבטלובה, כדי להתנצל בשם נשות הליכוד ומתפקדות הליכוד נגד ליאור הררי וההתנהגות המבישה, הבזויה והמיזוגנית שלו. זאת לא דרכו של הליכוד ולא ערכיי הליכוד. אנחנו בעד נשים. כפמיניסט חזק אני מוקיע ובז לליאור הררי שכתב והעלה בשיא חוצפתו את הפוסט בפייסבוק של ח"כ קסניה. אני גאה בחברתי היקרה אוסנת מידן ובשאר נשות והגברים של הליכוד האמיתי על התגובות האמיתיות נגד האיש הזה".