העיתונאית שרון שפורר חשפה שאיש העסקים ואושיית חיי הלילה אלון קסטיאל ניצל לכאורה מינית שורה של נשים לאחר שהשקה אותן באלכוהול במועדוני לילה שונים בתל אביב. העיתונאית התראיינה היום (ראשון) לספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM וסיפרה: "העדויות שפרסמנו בהתחלה היו כולן של גברים, ביניהם בעלי מועדונים שהרחיקו אותו, כי הם קיבלו המון תלונות מצד נשים שהוטרדו על ידו במועדונים שלהם וגם מצד די ג'יי שראה את המקרה מהצד".




רפאל תהה מדוע בעלי מועדונים לא פנו למשטרה. "צריך לשאול אותם", ענתה שפורר. "בוא ניקח את מועדון 'הבלוק', שלקסטיאל יש בו אחוזי שותפות. הם הרחיקו אותו וזה יפה, כי המהלך לא פשוט, אבל מצד שני הם גם החזירו אותו כל פעם מחדש, כולל בחודשים האחרונים, שהוא יכול היה להסתובב חופשי שם. אז מה זה הסיפור הזה של ההרחקה וההחזרה? מה זה פתאום בסדר שהוא יסתובב שם ויטריד בחורות? זה לא כל כך ברור", אמרה.




"נראה שהוא מורגל באינספור שיחות דומות"



"הפרסום הזה נתן גושפנקה לבחורות שנפגעו לספר מה קרה להן", הדגישה שפורר. "אני אומרת את זה בצער, כי כנראה נשים עדיין זקוקות לגושפנקה הזו, להכרה, שהן יכולות לצאת החוצה עם הסיפור ולספר אותו. ועדיין לא בשמן, כי זה יותר מסובך. שלל נשים פנו אלינו וסיפרו על דפוס פעולה מאוד דומה. הן מבלות אתו בדרך כלל במועדון. חשבו שהן יבלו איתו, בדיוק כמו הבחורים שחשבו שיבלו איתו. הוא לכאורה מעמיס עליהן אלכוהול בצורה חריגה. בדרך כלל הן שותות, לא כולן שותות, אבל כמעט כל הבחורות שדיברנו איתן שותות בדייטים וגם עושות מעבר לזה בדייטים, בואו לא נהיה נאיביים. הדבר החריג הוא שבאיזשהו שלב כולן מספרות על אותו דפוס התנהגות, שהן איבדו לחלוטין את הזיכרון ולכאורה מצאו את עצמן אצלו בבית, כשהוא רוכן מעליהן, עושה להן לכאורה דברים בכוח, והן לא יכולות לדבר, או לא מבינות מה הוא עושה להן. חלק מהן דחפו אותו, חלק לא", סיפרה.



"אחרי כל הסיפור הזה רבות מהן פנו אליו ושאלו אותו מה קרה, מה עשינו, שאלו אותו 'שכבנו?'. אחת מהן גם שואלת האם הוא עשה לה משהו בכפיה", הוסיפה שפורר. רפאל הקריא מתוך הפרסום: "הוא השיב שהיה ערב נעים ביחד והם שכבו". "ניכר מההתכתבות, שזו לא הפעם הראשונה שהוא משוחח שיחה כזאת", ציינה שפורר, "הוא לכאורה מורגל, הבחור הזה, באינספור שיחות כאלה עם בחורות. יש כמה בחורות שדיברו איתי על זה שהן רוצות להגיש תלונה במשטרה".



"הסיפור הזה של קסטיאל צריך להיבחן גם תחת היחס של החברה שלנו לעושר", אמרה שפורר. "זה משהו שסבב כאן את כל הנפשות הפועלות. בעלי המועדונים, קסטיאל עצמו, שניצל את זה לכאורה, את כל החברים שלו שהעלימו עין, וגם את הבחורות. הרבה אנשים רצו להתרועע עם האיש הזה, מתברר, בגלל כספו ועושרו. אבל גם אם אתה רוצה להתרועע עם בן אדם וגם אם אתה הולך אליו הביתה, לא בהכרח אתה רוצה לשכב אתו. אם אתה אומר 'לא' אז גם אצלו בבית זה 'לא'. אין מה לדבר כאן. ובטח שאתה לא אמור לקיים יחסי מין עם מישהי שלא נמצאת בהכרה", חתמה.



קסטיאל הגיב להאשמות וטען: "לא היו דברים מעולם. זו עלילה קשה ולא נכונה".



"ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה", ימים א'-ה' בשעה 9:00, "103FM"