האם זו הבגידה הרשלנית ביותר שיש? אישה הגישה תביעה על רשלנות כנגד בית המלון שבו הזמינה חופשה זוגית עם המאהב שלה, לאחר שהם שלחו בטעות את אישור ההזמנה של החדר - לבעל הנבגד. עו"ד יואל ריפל, מומחה בדיני משפחה, התייחס לסיפור בשיחה עם גבי גזית ב-"103FM": "יש שם בכי רציני מאוד. הסיפור הגיע לבית המשפט כי יש יותר מדי מכללות שבהן מלמדים משפטים. זו תביעה הזויה לחלוטין".









הוא הסביר בשיחה כי "בתביעות רשלנות, על פי פקודת הנזיקין, צריך להראות סבירות". עו"ד ריפל תהה: "האם בית המלון צריך לבדוק בכל מקרה האם המזמין הוא מאהב או מאהבת? האם הוא צריך לחזות האם הבעל או האישה ייפגע או תיפגע? בפקודת הנזיקין יש הגנה שעוסקת בדברים של מה בכך. אם הייתה טעות, זה דבר של מה בכך, שלא מחייב פיצויים".ריפל התבדח: "האישה הזמינה ארוחת בוקר למיטה - כי החבר שלה היה כל הזמן במיטה, 'עי-רום סרוויס'. על זה יאמר איזשהו גיבור הכובש את יצרה - כי אז הוא באמת גיבור".


"האישה הזו משלמת עכשיו מס טיפשות, כי עם איי.קיו. כמו שלה, לא כדאי להזמין כרטיס למלון", טען עורך הדין והוסיף כי "צריך להעניש אותה ולא את עובדי המלון". הוא אמר כי הטענה שלה מזכירה לו את ההוא שרצח את הוריו ואז בכה שהוא יתום. "הבעל נפטר במקרה הזה מאישה טיפשה", סיכם.