אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, שזכה בתביעה נגד המדינה בגין העסקה פוגענית של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, הצהיר הבוקר (שני) בשיחה עם נתן זהבי ב-"103FM", על כוונתו לצאת למאבק חברתי: "אני מתבשל המון זמן לגבי יציאה לרחובות. חייב להיות פה שינוי, אני מוכן להרים את הכפפה הזאת מכיוון שפוגעים בי, רומסים אותי, אני החלטתי שאני יוצא למלחמה על חיי, אני עדיין במלחמה. אני לא אומר שאני הולך לפוליטיקה, אני בטוח בעצמי, בטוח שאנצח במאבקים שלי, הפרטיים. במאבק הגדול, כל עם ישראל צריך להתעורר, להתעורר לגמרי".



 


"אני רוצה להוציא את האנשים החוצה", אמר נפתלי, "אנשים בוכים כל היום, אנשים פה מתלהמים, והגיע הזמן שהם ייצאו החוצה, שיעזבו את הפייסבוק וייצאו החוצה. אנחנו יוצאים בגדול, אנחנו זה האנשים של 2011, של המחאה הגדולה, והאנשים האלה יצטרפו אלי. שם לא היו יעדים מדויקים כמו שיהיו עכשיו, עכשיו יהיו יעדים. להחליף את השלטון, לדאוג לחלשים, יוקר המחיה, הכל ביחד. נהיה פה מצב שאנחנו משלמים לפוליטיקאים את המשכורת, והם עושים בנו כרצונם. אנחנו צריכים לשנות את כל התהליך, הגיע הזמן שיהיה פה סדר".

עוד ציין נפתלי, כי הוא בטוח שיש לו את הכריזמה והיכולת הנדרשת, כדי למשוך אנשים לצאת לרחובות, למחאה אמיתית, שתוביל לשינוי משמעותי. "אני יודע מה קורה למעלה, אני מכיר את השלטון. כיוון שאני בא מבפנים, אני יודע איך דברים מתנהלים, אני יודע מה מפחיד את השלטון הזה באמת. אני מכיר שרים, מכיר את הנשיא, אני מכיר אנשים, ישבתי אצלם ברכבים. 


"כמוני, הם הגיעו משום מקום. זה לא נכון שהתמיכה (בשלטון) עיוורת, צריך לשאול אנשים ברחוב, לראות מה קורה היום. ימין, שמאל, מרכז, זה לא משנה לאף אחד כלום, אנשים מרוויחים 2,400 שקל. אני מקבל המון טלפונים מאז שניצחתי בתביעה של דוד מול גוליית, יש את הכתובת שלי בפייסבוק, ומי שרוצה שישאיר לי הודעה".