ידוע לכל כי בני הנוער נוהגים לרבוץ שעות ארוכות מול מסך הטלוויזיה, אבל הפעם ארבעה בני נוער בגילאי 15-16, לקחו את הצפייה בטלוויזיה צעד אחד רחוק מדי. הנערים, עמלו בשבועות האחרונים על ארגון קרב רחוב בבית ספרם בתל אביב, בהשראת סדרת הטלוויזיה "תאג"ד". במציאות, כמו בסדרה, ההורמונים השתוללו, והקבוצה דאגה לייחצן את האירוע בקרב רבים, מה שהוביל למכירת כרטיסים אינטנסיבית. בעקבות ההתלהבות בקרב התלמידים, הידיעה על הקרב הממשמש הגיעה אל חוקרי המשטרה ממרחב איילון. המידע המודיעיני שהתקבל במשטרה, הוביל את החוקרים לפעילות, בעטיה הצליחו לסכל את "קרב הרחוב" שהיה אמור להתקיים מחר. במשטרה בודקים כעת האם מדובר בקרב הרחוב הראשון שהתקיים, או שמא קדמו לו קרבות רחוב אחרים. 



מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו קבוצת בני נוער ארגנה את קרבות הרחוב בתוך שטחי בית הספר, כשהמארגנים אף דאגו להנפקת הכרטיסים ומכירתם בעלות של כ-10 ש"ח לכרטיס, בקרב נערים רבים באזור גוש דן. עוד עלה מהחקירה, כי בקרב היו אמורים לקחת חלק שני בני נוער, כשהרעיון שהנחה את המארגנים הוא "עד שאחד מהנערים לא מאבד את הכרתו, הקרב לא נפסק". המנצח, כאמור, אמור לזכות בסכום הכסף הכולל שנאסף לקראת הקרב, בניכוי עמלה למארגנים.



ארבעת הקטינים שנמנו עם מארגני הקרב, עוכבו לחקירה במשטרה. במהלך החקירה, אחד הנערים חשף בפני השוטרים כי את היוזמה לקרבות הרחוב הוא וחבריו קיבלו מסדרת הטלוויזיה "תאג"ד", שם מתנהלים קרבות עד אובדן הכרה.



תאג"ד. צילום: ורד אדיר



גורם המעורה בפרטים ציין: "מדובר בראשיתה של החקירה, כאשר נכון לעכשיו לא ידוע האם מדובר בקרב הרחוב הראשון שתוכנן וסוכל בטרם עת, או שמא קדמו לו קרבות אחרים. לא מן הנמנע כי יעוכבו לחקירה ואף יעצרו נעצרים נוספים, זאת כדי לאמוד את מימדי הפרשה".



מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול ולסכל עבירות בקרב בני נוער, שסופם יכול להיות טרגי ולעלות בחייהם של קטינים אחרים. אנו קוראים לציבור ההורים לגלות עירנות בחייהם של ילדיהם ולפקח מקרוב על הנעשה בתחום בית הספר ומחוצה לו".