טלה 21.3־20.4



יום שבת ותחילת השבוע עשויים להצביע על אנרגיות טעונות ואפילו נמוכות. הירח החדש בשלישי–רביעי ידגיש ענייני חו"ל ונסיעות. הבריאות תשתפר ועמה הכוחות, המרץ והחשק להתחיל ביוזמות חדשות ולממש רעיונות נועזים ובעלי חזון. שמרו על איזון ועל אנרגיה מבוקרת כדי לא לקלקל את המומנטום.


טיפ השבוע: ראש החודש (בשלישי–רביעי) בגדי מעניק התחדשות פיננסית, המאפשרת גדילה בעוצמה מחודשת מהסוג שמביא מודעות לשיא.



שור 21.4־20.5



הירח החדש (בשלישי–רביעי) עשוי להדגיש אצל רבים מכם התעסקות בענייני כספים. לשם כך נדרשות מכם יוזמה ושליטה. ההיבט המבורך של ונוס כוכבכם עשוי להעיד כי לפנויים צפויות הזדמנויות להיווצרות קשרים דרך רשתות חברתיות ובמהלך נסיעות וגיחות לחו"ל.


טיפ השבוע: אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. מרס בבית הקריירה שלכם נחשב למלא בשיגיונות ובהשפעתו קל למשמעת להתרופף. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה.




תאומים 21.5־20.6



הירח החדש שיתרחש מול מזלכם ברביעי–חמישי ידגיש ענייני זוגיות ושותפויות, לטוב ולרע. אתם פעילים ונמרצים. חשוב לכם להיצמד לתוכניות קבועות מראש, אך נראה שכרגע מדובר במשימה לא קלה. מיקום מרס עשוי להעיד כי ענייני חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים.


טיפ השבוע: הדברים יתרחשו באופן בלתי צפוי בשבועיים הבאים, וככל שתהיו גמישים יותר, כך תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מההזדמנויות שייפתחו לפניכם. חמישי: התפתחות חיובית בענייני כספים.



סרטן 21.6־22.7



ריבוי כוכבים בבית הבריאות והעבודה שלכם גורם למתחים, ומעורבות סטורן מוסיפה עוד שמן למדורה. לכן חשוב להיזהר מיחסים עכורים. ירח חדש (בשלישי–רביעי) עלול לרמז כי אתם לא רגועים ומשדרים את ההרגשה הזו לאנשים המקיפים אתכם, אולי בשל עייפות כרונית או בשל התמודדות עם אילוצים נפשיים.


טיפ השבוע: ונוס מול מזלכם בצמידות מדויקת עם פלוטו עשוי ליצור הזדמנויות רבות לפגוש מועמדים לזוגיות ולהתקרב אליהם.



אריה 23.7־22.8



שבת ותחילת השבוע עשויים להיות לחוצים. הירח החדש לקראת ימים שלישי־רביעי עשוי להיטיב עמכם. אתם פעילים ונמרצים. הדברים יתרחשו באופן בלתי צפוי במהלך השבועיים הבאים, וככל שתהיו גמישים יותר, תוכלו להפיק תועלת רבה יותר מההזדמנויות שייפתחו לפניכם.


טיפ השבוע: ההישגים שלכם הם קנה המידה להערכה העצמית שלכם. שבירת השגרה תשפיע עליכם לטובה, ותוכלו להכיר אנשים משמעותיים לעתידכם.




בתולה 23.8־22.9



הירח החדש במזל קשת עשוי להשפיע במהלך החודש על ענייני הבית והמשפחה. מצב זה עשוי לגרום למתח בעבודה או ביחסים בתוך המשפחה.


טיפ השבוע: הדברים לא יחזרו לקדמותם, אם לא תפיקו לקחים. קושי זה נועד לרמז על כך שמה שהיה עד כה מיצה את עצמו ועליכם לשנות את דרככם, תוך גיוס אחריות, סובלנות, רצינות וגישה ריאלית יותר. קשר שיהפוך להדוק מדי ולחוץ עלול לאיים עליכם.



מאזניים 23.9־23.10



זוהי תקופה המזמנת לכם יותר הישגיות ויצירתיות, ובמקביל, קל יותר ליצור קשרים חשובים ופוריים. הירח החדש בשלישי–רביעי ישדרג את הקסם האישי שלכם, מצב שיוצר אפשרות לפרוח מבחינה תקשורתית ויצירתית, ויתאפיין בנסיעות. במקביל, אל תמהרו לבטוח באנשים.


טיפ השבוע: מצפים לכם שבועות שיגבירו את האפשרויות לפתיחות מקסימלית. בעבודה, אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים, וכדאי שתימנעו מלשתף אחרים בתוכניותיכם המקצועיות.



עקרב 24.10־21.11



זוהי תקופה של התמודדות עם אילוצים פיננסיים, שילוו בנטייה לסיים דברים בצורה מהירה. אתם מתחבטים ומרוכזים בענייני כספים, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים ברמה התקשורתית. חשוב לכן להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה.


טיפ השבוע: שימו לב: הירח החדש (בשלישי־רביעי) עשוי להעיד כי תיתכן הצעה עסקית אטרקטיבית שכדאי לבחון אותה. חמישי: ענייני הלב עשויים להפתיע.



קשת 22.11־21.12



השמש במזלכם מגבירה אוטומטית את הצורך ליהנות, והירח החדש בימים שלישי־רביעי במזלכם עשוי להשפיע מאוד על מצב הרוח, על ההרגשה ועל ההתרחשויות. מצב זה יגביר את הדינמיקה.


טיפ השבוע: יש מביניכם גם כאלה שהכל יהפוך עבורם טעון יותר, בדגש על התחומים שבהם ניכרת דינמיקה מסחררת.


חמישי: התחום הפיננסי יודגש, אבל לא מה שקשור להימורים.



גדי 22.12־20.1



ברביעי ובחמישי לא תהיו במלוא כוחותיכם, ומצבי רוח הפכפכים מקשים עליכם להכניס סדר בחייכם. נסו לקחת פסק זמן ולהניח בצד כל דבר הגורם למתח מיותר.


טיפ השבוע: קריירה ומעמד: ההתפתחות המקצועית שלכם מרכזית עבורכם. שינוי לטובה יחל לקראת 27.12, היו סבלניים. שמחו על כך שהצמידות בין הכוכבים ונוס ופלוטו במזלכם, שפועלים יחדיו, עשויה להיות עבור בני המזל שבכם מתכון למזל טוב ולקצת חסד שייעשה עמכם.



דלי 21.1־18.2



זוהי תקופה של לקיחת יוזמות חברתיות ועסקיות, המלוות בהעזה ובלקיחת סיכונים. חדשות טובות עומדות על הפרק. לבני המזל שבכם צפוי אירוע מרגש, ואתם מחוזרים ובולטים בשטח.


טיפ השבוע: זה הזמן לטפח את העיסוקים היצירתיים ולבלות בחברתם של מי שמועדפים עליכם. אל תחששו לנקוט יוזמה ולהעז. ייתכן שתהיו מעורבים בפרויקט חדש בתחום המקצועי, שההצלחה בו תשתלם לכם.



דגים 19.2־20.3



הירח החדש בימים שלישי–רביעי ישפיע על הקריירה והמעמד שלכם: אתם מנסים למצוא פורקן הולם ואפיקי ביטוי בונים. גובר הרצון להגביר את העצמאות והשליטה על חייכם, להזיז את מה שנתקע ולהפגין מנהיגות ואסרטיביות.


טיפ השבוע: זה הזמן להציע את עצמכם לעבודות שבהן אתם בקיאים ולפנות למי שיכול לקדם אתכם. אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים, והימנעו מלשתף אחרים בתוכניותיכם המקצועיות.