ראובן עובד הוא כדורגלן העבר אשר נעצר בחשד שתקף את בת זוגו לשעבר, כך הותר הערב (שלישי) לפרסום. עובד נעצר על ידי משטרת מחוז מרכז לאחר ששלשום בערב התלוננה פרודתו כי השחקן הכניס אותה בכוח לרכבו, נטל ממנה את מכשיר הטלפון הנייד שלה והתכוון כביכול לחטוף אותה בניגוד לרצונה. האירוע אגב, התרחש ברחובות, בעוד שבני הזוג מתגוררים באזור גוש דן.



במשטרה עצרו את עובד ובתום חקירתו ביקשו להאריך את מעצרו במטרה כדי לבדוק האם מדובר באירוע חריג או שמא זהו חלק משרשרת אירועים אלימים ורק הפעם החליטה האישה להתלונן.  



לבית המשפט הגיעה גם רעיית החשוד וטענה בפני השופט שהאירוע שבגינו נעצר בעלה לא התרחש והיא בדתה אותו מליבה. אך בית המשפט לא האמין לגרסתה והחליט להאריך את מעצרו.



עובד בן ה-33 נחשב לכישרון ענק כשעלה כבר בגיל 18 לבוגרים של מכבי תל אביב וכבר בעונתו הראשונה זכה בגביע בעונת 2001/02. הוא זכה עם הצהובים באליפות בעונת 2002/03, אבל מאז חלה התדרדרות ביכולתו והוא שוחרר מקריית שלום. עובד לא הצליח לשחזר את יכולתו הטובה ונדד בין 14 קבוצות כשהוא מסיים את דרכו בליגה ג' באליצור יפו. בין השאר שיחק הקשר בהפועל תל אביב ובבני יהודה ובגראץ מהליגה האוסטרית.