בתחילת שנות ה-2000 כולם הכירו את להקת ניקלבק, ובעיקר את הלהיט הגדול שלהם –"How You Remind Me" שיצא ב-2001. 15 שנה חלפו מאז, ההרכב אומנם ממשיך להצליח אך כנראה שאת ההצלחה של אז – כבר קשה לשחזר, ויש מי שמוצא את העניין מאוד משעשע. בעיר קטנה בשם קנסינגטון הנמצאת בקנדה - מדינה ממנה מגיעים גם חברי ההרכב, החליטו להתמודד בצורה מעט משונה, עם נהגים ששותים אלכוהול ולאחר מכן מתיישבים מאחורי ההגה.



בפוסט שהעלתה משטרת קנסינגטון לעמוד הפייסבוק שלה נכתב: "כשנתפוס אתכם נוהגים שיכורים, חוץ מקנס כספי, שלילת רישיון ורישום פלילי, נעניק לכם בונוס נוסף - האזנה לאלבומם החדש של ניקלבק בניידת המשטרה - כל הדרך עד לתחנה". לקינוח נכתב בפוסט – "אם אתם טיפשים מספיק בשביל לנהוג שיכורים, כנראה שמגיעה לכם מנה של צ'אד קרוגר - סולן הלהקה, וחבריו". על זה נאמר - אאוצ'!






 יצירה של גוסטב מאהלר נמכרה במליונים 

ואחרי ידיעה חסרת קלאס – קבלו לסיום ידיעה קלאסית במיוחד. יצירה הכתובה בכתב ידו של המלחין והמנצח האוסטרי גוסטב מאהלר, נמכרה אתמול בסכום חסר תקדים של 5 מיליון ו-600 אלף דולרים. בבית המכירות המפורסם סות'ביס, האחראי על המכירה של היצירה – הסימפוניה השנייה של המלחין היהודי, הופתעו מאוד מהסכום שהיה גבוה הרבה יותר מהצפוי. הפעם האחרונה בה נמכרו יצירות מהסוג הזה הייתה ב-1987, לפני כמעט 30 שנה, אז נמכרו 9 כתבי יד של יצירות של מוצארט, והמחיר עמד על שני מיליון וחצי דולרים.

היצירה הנוכחית, המתפרשת על פני 252 עמודים, הייתה שייכת בעבר לאיש העסקים גילברט קפלן – מעריץ מושבע של מאהלר, שבחר להיפרד מכתב היד לטובת קונה שבחר להישאר אלמוני.