בכיר לשעבר בלשכת ראש הממשלה המקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ולרעייתו, נחקר אתמול באזהרה בחשד לביצוע עבירות מין, מעשים מגונים וכליאת שווא, כך פורסם הערב (רביעי) בחדשות 2. האירוע התרחש ככל הנראה לפני מספר חודשים והחקירה התנהלה כסמויה מאז ועד לזימונו של החשוד לחקירה באזהרה. בתום חקירתו נשלח החשוד לחמישה ימי מעצר בית והחקירה בעניינו נמשכת.



לפני כחודש וחצי התלוננה אמנית צעירה כי הבכיר לשעבר הציע לה להצטרף אליו לנסיעה בדרכם לעיר מגוריהם, לאחר שהופיעה בכנס שבו נטל חלק. לטענתה, הוא התיישב לצידה במושב האחורי ברכב, ובמהלך הנסיעה הציע לה לשתות אלכוהול ונגע בגופה בניגוד להסכמתה ורצונה.



עוד טענה הצעירה בתלונתה במשטרה, כי לאחר שהגיעו לעיר מגוריהם, הוביל אותה החשוד לדירה שבה נכחו גברים נוספים, ושם אילץ אותה להופיע בפניהם.


בסיום ההופעה הוא ניסה לנשקה בניגוד לרצונה וכשביקשה לעזוב את המקום, דחה את בקשתה, כלא אותה בחדר והותיר אותה שם במשך זמן לא מבוטל. מיד לאחר שעזבה את הדירה מיהרה הצעירה למשטרה והגישה תלונה.



למרות שהחשוד אינו עובד ציבור ולא ביצע את העבירות המיוחסות לו בתקופת כהונתו במשרה ציבורית, הוחלט במשטרה כי יחידה להב 433 היא שתופקד על החקירה, שבסיומה, כאמור, הוא שוחרר בתנאים מגבילים למעצר בית בן חמישה ימים.



לפני כארבע שנים נחקר הבכיר בלשכת ראש הממשלה בגין חשד לעבירות מין חמורות ואלימות שביצע לכאורה ומכתב בנושא גם נשלח על ידי המתלוננת אל ראש הממשלה. מדובר באירוע ישן שבגינו ביקשה אז המתלוננת שלא לקדם את הבכיר בתפקידו בשל הסיוטים שחוותה.


 


פרקליטו של החשוד, עו"ד גיל פרידמן, אמר בתגובה לחשדות כי "מדובר בתלונה מופרכת ונבזית ובסיום הבדיקה יתברר שלא דבק רבב במעשיו".