מותקף במפלגתו: מתקפה חסרת תקדים על חבר הכנסת בני בגין נרשמה הערב (רביעי) בקבוצות הוואטסאפ של הליכוד בעקבות התנגדותו לחוק ההסדרה. בשל התנגדות סיעת כולנו לחוק ההסדרה, הכולל את סעיף עמונה, הפך בגין ללשון מאזניים מכריע בהצבעה הצפויה ביום שני הקרוב על החוק - הצבעה שנדחתה מהיום בשל החשש בקואליציה מהפסד.



בבית היהודי מוסיפים לחצים כבדים על הליכוד לשכנע את בגין להיעדר מההצבעה ביום שני הקרוב. בתוך כך, הותקף היום בגין בחריפות בקבוצות וואטסאפ פנימיות של פעילי ליכוד המכנים אותו בין היתר "נסיך האופל", "נסיך מזדקן" וכי "מזמן אבד עליו הקלח". כמו כן, נכתב כי "מה שמפריד בין חוק ההסדרה לרוב בכנסת הוא החשש שבני בגין יתנגד. כרגע יחסי הכוחות הם 56-54 לקואליציה ללא כחלון, התנגדות של בגין תביא לדחיית הצעת החוק. האתגר של נתניהו - לשכנע את בגין לקחת ביום ב' חופש. זה כל מה שהקואליציה צריכה כרגע".



"נסיך האופל". הדברים החריפים נגד בני בגין בקבוצת הוואטסאפ של פעילי הליכוד. צילום מסך
"נסיך האופל". הדברים החריפים נגד בני בגין בקבוצת הוואטסאפ של פעילי הליכוד. צילום מסך




"להעיף אותו מיד"



משתתף אחר בקבוצת וואטסאפ של הליכוד כתב כי "בני בגין הוא מפר משמעת סדרתי, לבני בגין אין זכויות יתר. הוא לא קיבל את אמון המתפקדים ונכנס לכנסת בזכות שריון. באם ימשיך להפר את המשמעת הסיעתית הקואליציונית יש להענישו כמו כל ח"כ אחר בקואליציה". פעיל אחר כתב: "בני בגין מפר את האמון שביבי נתן לו, להעיף אותו מיד".



ח"כ בגין הודיע לאחרונה באחת מישיבות סיעת הליכוד בנוכחות ראש הממשלה כי הוא מתנגד לחוק ההסדרה אותו כינה "פצע, מכה וחבורה" ואמר כי הוא חוק רע למדינת ישראל. בעקבות דבריו, הודיע יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן כי אין לו כוונה להעניש את בגין אם יצביע נגד משום שיש לו זכויות רבות בליכוד.