חמישה ימים אחרי שנחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשה מגונה וכליאת שווא של אמנית זרה שהופיעה בכנס שבו השתתף, זומן היום (שני) גיל שפר, ראש הסגל הבכיר לשעבר במטה ראש הממשלה, לחקירה שנייה במהלכה גם עומת עם האמנית שהתלוננה נגדו. במהלך העימות המשיך שפר להכחיש את החשדות שיוחסו לו על ידי המתלוננת והמשיך לדבוק בגרסתו לפיה בשום פנים ואופן לא תקף ולא פגע באמנית. בתום חקירה שארכה כשלוש שעות וחצי שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.



כזכור בשבוע שעבר נחקר שפר באזהרה במשרדי היאח"ה בחשד שבתום טקס שהתקיים בירושלים, הציע לאמנית שהשתתפה בו לקחת איתו ועם אחד מחבריו טרמפ חזרה לעיר מגוריהם. האמנית נענתה להצעה ובדרך לטענתה ניסה שפר להיצמד עליה, לכפות עליה מגע איתו וזאת, לדבריה, כשהוא מריח מאלכוהול.



שפר זעק לעבר חברו שיגביר את מהירות הנסיעה וטען בפני האמנית כי הוא רוצה להפגיש אותה עם זמר מוכר וחבר יקר שלו המתגורר בפתח תקווה. למרות ניסיונותיה לדחות את ההצעה היא שוכנעה על ידי חברו ששימש גם כנהג להצטרף לנסיעה אל אותו זמר מוכר ולו רק כדי לסיים את העניין עם שפר.


לטענת האמנית, בהגיעם לבית הזמר בפתח תקווה, היו שם מספר גברים ששתו אלכוהול והיא נדרשה להופיע בפניהם תוך שהיא מנסה לדחות את ההצעה בנימוס. בסופו של דבר הופיעה בפני הנוכחים ולאחר שעזבו את המקום ניסה לדבריה שפר לנשקה בניגוד לרצונה כשהוא מונע ממנה מלעזוב את הדירה.


שפר, כאמור, מכחיש בתוקף את הטענות נגדו וטוען כי מדובר בעלילה מרושעת וחסרת כל בסיס ואמת.



טרום חקירתו בחשד לעבירות המין נחקר שפר לפני כשבועיים בגין חשד למעורבותו בפרשת מעונות ראש הממשלה, זאת לנוכח היותו אחד האנשים הקרובים לראש הממשלה ולרעייתו שרה.



עו"ד גיל פרידמן פרקליטו של שפר מסר: "מדובר בתלונה מופרכת ונבזית בסיום הבדיקה יתברר שלא דבק רבב במעשיו. אנו גוזרים על עצמינו שתיקה על מנת לא לשבש את החקירה, את הליך בירור האמת".