באישור חוק ההסדרה בקריאה טרומית בכנסת התגלתה התמונה המכוערת של נתניהו, הח"כים של "הליכוד" ומשתפי הפעולה שלהם, מתים מעונג וצחוק ומגיעים לאורגזמה. נתניהו, מושא הערצתה של כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון, שזה עתה, יחד עם ביבי, העבירה אותנו חוויה אנאלית בשטחים הכבושים. ובנט וביטן, שצוהלים כסוסים שקיבלו עכשיו את מנת הסוכר שלהם, על מה שהם מכנים, בשפתו של סמוטריץ', ריבונות דה-פאקטו ביהודה ושומרון. הם צוהלים, אבל אתם עוד תבכו, כשבעוד 20 שנה הם יישבו בבית עם הפנסיה שלהם וישאירו לכם מדורה אחת גדולה.  




ויאיר לפיד? הוא מנסה לקושש אהבה אצל המתנחלים, לקראת המרוץ הסופי שלו לראשות הממשלה. הלב, אומר לפיד, נשבר על תושבי עמונה, שמכרו אותם בשביל יחסי ציבור. תראו תראו, איך לפיד הופך ברגע למלכם של המתנחלים, ליקיר המאחזים, לנסיך הסלעים. לפיד עוד לא הפנים שהשטחים הכבושים מרעילים לנו את החיים, מרחיקים את השלום, גוזרים את עתיד ילדינו ויביאו עוד ועוד קורבנות. אבל לפיד יודע שהקלפי אוהבת פוליטיקאים שאוהבים התנחלויות. בשביל להתנחל בלשכת ראש הממשלה לפיד יקיים את 'מעלה יאיר' ו'משעול לפיד' וכל מה שתרצו, על אדמה פלסטינית, אם צריך.

מי שהתנגד הוא חבר הכנסת בני בגין, שהוא בגד דו-כיווני שאפשר להפוך לו את השרוולים. מצד אחד הוא לאומן ימני קיצוני, איש שהאדמה חשובה בעיניו יותר מהאדם. יותר קיצוני מאבא שלו. אם הופכים אותו, כמו שרוו, מוצאים בן-אדם ערכי, לא מתלהם, שומר חוק וכשצריך הוא מצביע נגד פטרונו. אם בגין יתחיל קצת יותר גם לעבוד בכנסת, להופיע בוועדות שהוא חבר בהן, כמו הוועדה לקידום מעמד האישה והוועדה להגנת הסביבה, שהוא לא מרבה להגיע אליהן, אז אולי אכתיר אותו לאחד מחברי הכנסת הבלתי מיותרים.

יאיר לפיד. מקושש את אהבת המתנחלים. צילום: מרק ישראל סלם

 
ולסיום, האם גם אתם חשים שמחה לאיד כאשר אתם רואים את דנקנר אורז את מיטלטליו בדרך לכלא, לצד אולמרט וקצב וכל שאר הבכירים השועים? אני לא, אבל שביב של שמחה מתגנב לליבי, כשאני חושב על השאר. על התחמנים, על המניפולטורים, המועלים, המשחדים והמשוחדים, שבעצם הרגע הזה מעבירים כסף שחור ואפור וכסף לכספת וקונים ומוכרים, כמו פואד המנוח וכל האחרים. תודה לשופט כאבוב, שליבו אולי שתת דם על דנקנר הנדבן, אבל הוא עשה את מה שצריך לא רק כדי להעניש את דנקנר ואת הדנקנריזם, שזה הדבר הנכון לעשות, אלא גם כדי לעצור את הדנקנרים הבאים, "להרוג אותם" כשהם קטנים, כשהם בדרך.
התכנית של גבי גזית, ימים א'-ה' ב-10:00 ב-103FM