קטעים נוספים מהראיון שקיים ראש הממשלה בנימין נתניהו בתכנית האמריקאית היוקרתית "60 דקות" התפרסמו הערב (ראשון). נתניהו התייחס בין היתר לסכסוך הישראלי-פלסטיני, ואמר כי הוא מצפה שהנשיא הנבחר דונלד טראמפ יסייע בהגעה לפתרון שתי המדינות. "אני הולך לעשות משהו לגבי המצב. אני רוצה להגיע למשא ומתן עם הפלסטינים. אנחנו רוצים פתרון של שתי מדינות לשני עמים. אני מרוכז בזה. וכן, אני רוצה שהנשיא טראמפ, כשהוא נכנס לבית הלבן, יעזור לי לעבוד על העניין הזה. אני רוצה לראות אילו מדינות ערביות יכולות לעזור לי להשיג את זה. זו מציאות חדשה. אפשרות חדשה", אמר ראש הממשלה. 

נתניהו המשיך ורמז לקשרים החשאיים של ישראל עם מדינות ערב איתן אין לה יחסים דיפלומטיים מוצהרים. "כל מה שאני יכול לומר זה שמדינות ערב כבר לא רואות את ישראל כאויב, אלא כבת ברית, במאבק שלהם מול האסלאם הרדיקלי – איראן או דאעש". רה"מ אישר לכתבת שהיחסים עם ירדן ומצרים השתפרו מאוד, אך סירב להגיב לשאלתה אודות היחסים החשאיים לכאורה של ישראל עם ערב הסעודית. 

חלקים נרחבים נוספים מהראיון התמקדו בהסכם הגרעין האיראני. טראמפ תקף בעבר את ההסכם בחריפות, ואמר שיפעל לביטולו, אך שר ההגנה שמינה, ג'יימס מאטיס, דווקא דיבר בשבחו. נתניהו אמר כי יבחן עם הנשיא הנכנס טראמפ אופציות חדשות לטיפול בתכנית הגרעינית האיראנית ולנסיגה מההסכם. 

את הכתבה פותחת הכתבת בציינה כי נתניהו "אופטימי באופן מפתיע". אתמול פורסמו ציטוטים של נתניהו אודות הנשיא הנבחר, מתוך הראיון. "אני מכיר את דונלד טראמפ. אני מכיר אותו מאוד טוב. אני חושב שאין עוררין שהוא מרגיש שיש לו רגשות חמים כלפי המדינה היהודית והעם היהודי. אין שאלה לגבי זה", אמר. הראיון המלא ישודר בארצות הברית לפנות בוקר (שעון ישראל).