מעצרו של יזם הנדל"ן המוכר גם כאיש חיי לילה אלון קסטיאל הוארך הבוקר (רביעי) בבית המשפט השלום בתל אביב בשמונה ימים. קסטיאל חשוד בשורה של עבירות מין בנשים אותן פגש במקומות הבילוי והוביל אותן באמתלות שונות לביתו, ללופטים שברשותו ולמקומות נוספים בהם ביצע בהן את זממו. בבית המשפט טען נציג המשטרה אילן קובלנץ, כשביקש להאריך את מעצרו של קסטיאל ב-12 יום, כי מדובר בחשוד שביצע עבירות ב-12 מתלוננות.



"זה לא המספר שפורסם בכלי התקשורת, זה הרבה מעבר לכך", אמר נציג המשטרה. לדבריו, החשוד ידע על החשדות נגדו והוא מתגורר סמוך לתחנת המשטרה, אולם בחר שלא להגיע כדי למסור את גרסתו לטענות. "מדובר בחשוד שביתו נמצא במרחק יריקה מתחנת המשטרה ולמרות הכל הוא בחר להתעלם מהטענות נגדו. הוא נעצר אתמול בבוקר ונחקר בהתאם לחשדות, לא ברור מדוע בחר שלא להגיע לתחנה", הוסיף בבית המשפט קובלנץ.



אלון קסטיאל בהארכת מעצרו בביהמ"ש, הבוקר. צילום: אבשלום ששוני




נבחנת מעורבות של חשוד נוסף בפרשה



כמו כן חשף נציג המשטרה את החשדות כנגד קסטיאל, אשר מהם עולה כי המתלוננות נגדו טענו לביצוע עבירות של בעילה שלא בהסכמה חופשית, מעשים מגונים, מעשי סדום ומעשה מגונה בפומבי. נציג המשטרה חשף גם כי בפרשה נעצר אדם נוסף, בחשד לשיבוש מהלכי חקירה ואי מניעת פשע. הוא שוחרר בתום חקירה למעצר בית בן חמישה ימים.



כזכור, אתמול נעצר קסטיאל בשעות הבוקר ונחקר באזהרה בחשד לפגיעה מינית. פרקליטתו של קסטיאל עורכת הדין מיטל דנינו ברכה על עצם הגעתו לחקירה וטענה כי מרשה ימסור גרסתו בפני הגורם המוסמך ולא בפני רשתות החברתיות והתקשורת. 



עו"ד מיטל דנינו, פרקליטתו של אלון קסטיאל



נציין כי לפני שלושה שבועות הוגשה תלונה ראשונה נגד יזם הנדל"ן, לאחר שאחת הנשים שהעידה בכלי התקשורת השונים נענתה לפניית החוקרים ומסרה תלונה רשמית תוך שהיא שוטחת עדות מפורטת על שהתרחש.  בחלק גדול מהעדויות שקדמו לתלונה, שפורסמו לראשונה באתר "המקום הכי חם בגיהינום", נטען כי קסטיאל הכיר את הצעירות במועדונים, הסיע אותן ברכבו ובשלב מסוים הוביל אותן אל ביתו תוך שהוא מנסה לכפות עליהן מגע או מבקש מהן להצטרף אליו למיטתו.



"הוא ניצל את המעמד שלו והכסף שלו כביכול והתנהג כמו ילד שמנת שמרשה לעצמו לעשות הכל", סיפרה אחת הנשים. אחרת סיפרה כי לאור מה ששמעה מעדויות של נפגעות אחרות "מסתמן דפוס התנהגות דומה אצל כולנו".