שוב טרור ביהודה ושומרון. פיגוע ירי בוצע הערב (רביעי) לעבר רכב ישראלי סמוך לדיר אבו משעל, צפונית-מערבית לרמאללה. בזירה נמצאו מספר תרמילים ומבדיקת כוחות מז"פ של מחוז ש"י עולה כי מדובר בירי. אין נפגעים, נזק נגרם לרכב שנפגע מארבעה קליעים. כוחות צה"ל סורקים כעת במרחב. 



מוקדם יותר היום אירע פיגוע דקירה כנגד שוטרים, הפעם בהוספיס באזור העיר העתיקה בירושלים. הפיגוע התרחש סמוך לשער האריות, כשהמחבל התקרב לעבר כוחות הביטחון, ובשלב מסוים דקר את השוטר שהיה לצידו. פעילות הכוחות היתה מהירה, והוא נורה, נוטרל ומת מפצעיו בסופו של דבר, לא לפני שהצליח לפצוע שוטר באורח קל. אגב, השוטר הפצוע היה זה שניטרל את המחבל, בן 21, ששהה באופן בלתי חוקי בארץ. 

זירת פיגוע הדקירה בשער האריות, ירושלים



ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "מחבל שהגיע מכיון שיר שכם לכיוון צומת ההוספיס הבחין בשוטרים המוצבים במשימת אבטחה במקום, התקרב אליהם שלף מברג ודקר את אחד השוטרים בראשו. השוטרים  פעלו בתגובה מהירה, ונטרלו את המחבל. השוטר נפצע באורח קל. כמו כן, ילד תושב מזרח ירושלים כבן 12 טופל במקום במצב קל עם חבלה בראש מנסיבות שאינן ברורות.

רק אתמול, תגובה מהירה ומדויקת של שוטרים במחסום קלנדיה, הצליחה למנוע אסון לא פשוט, לאחר ניסיון לפיגוע דריסה במחסום כנגד שוטרים. מחבלת בת 30 ממזרח ירושלים, ניסתה לדרוס מספר חיילים, שהגיבו בזמן ומנעו נפגעים בנפש. על פי התחקיר שנעשה סמוך לסיום האירוע נראה כי רכב הגיע דרך הנתיב המהיר לכיון מעבר קלנדיה. 

הרכב החל לנסוע במהירות תוך שהוא נוסע לכיוון אנשי כוחות הביטחון המוצבים במעבר. אנשי כוחות הביטחון פתחו בנוהל מעצר חשוד והרכב נעצר.  מיד לאחר מכן נהגת הרכב, שלא נפגעה, יצאה מהרכב וככל הנראה אחזה בסכין בידה תוך קריאות 'אללה ואכבר'. כוחות הביטחון השתלטו עליה, היא נעצרה, לא נפגעה וברשותה נמצאה סכין.