פרשת קשריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המיליארדר ג'יימס פאקר מסתעפת. בחדשות 10 נחשף הערב (רביעי) כי גם ראש המוסד, יוסי כהן, ניהל קשר עם פאקר. על פי הדיווח, נציבות שירות המדינה פתחה בבדיקה האם כהן קיבל מפאקר שבעה כרטיסים בשווי אלפי שקלים להופעה של מריה קארי, שפאקר היה בן זוגה, כמתנה והאם יש בכך משום קבלת טובת הנאה. בנוסף, נטען בדיווח כי בדומה ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, גם כהן שהה מספר פעמים בדירת היוקרה של פאקר במלון רויאל ביץ' בתל אביב. 



על פי הדיווח, ראש המוסד מסר את גרסתו לנציבות שירות המדינה וכרגע בוחנים האם הדברים נעשו כדין. 



כזכור, לפני חודש חשף העיתונאי רביב דרוקר את הקשר בין משפחת נתניהו לפאקר. לדברי דרוקר, ראש הממשלה נתניהו מתארח לעתים בדירתו של איש העסקים, ולעתים בנו יאיר לן בדירתו במלון. כמו כן, למרות שפאקר אינו יהודי, עו"ד יעקב ויינרוט ביקש משר הפנים אריה דרעי לתת לפאקר מעמד של תושב קבע במדינה. לפי הכתבה, פאקר לא זכה בינתיים למעמד כזה.



בעקבות החשיפה פרסם ראש הממשלה תגובה חריפה נגד דרוקר. בין היתר נכתב כי "מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הדרדר 'העיתונאי' (המירכאות במקור) רביב דרוקר", נכתב בתגובה. "מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו דרוקר כעת עובר להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים כפי שנטען באופן שקרי) בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לדרוקר דין וחשבון על שאלותיו אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושקרים שנועדו ליצור מצג שווא נציין לפנים משורת הדין: מר פאקר הוא חבר משפחה".