נפתח עם ידיעה ירוקה במיוחד – להקת בלינק 182, הוכרזה כלהקה עם הגישה החיובית ביותר בכל הקשור לבעלי חיים לשנת 2016, או אם תרצו – ההרכב הכי Animal-Friendly. הפרס המכובד, אותם קיבלו שלושת חברי הלהקה נקרא פרס "הליבי", המוענק לידוענים שפועלים למען בעלי חיים ומחולק בקטגוריות שונות: גיבור השנה עבור בעלי חיים, הידוען שפועל הכי הרבה ברשתות החברתיות עבור בעלי חיים, וגם הקול של החיות – קטגוריה בה זכתה הזמרת מיילי סיירוס.



הפרסים מוענקים בחסות ארגון צעיר הפועל תחת ארגון PETA המפורסם, ואם תהיתם מה גרם לחברי ההרכב לזכות בפרס המכובד, הסיבה פשוטה - הבסיסט והגיטריסט של הלהקה הם צמחונים אדוקים, בעוד שהמתופף של בלינק 182, מקפיד על שגרת חיים טבעונית.



מיילי סיירוס. צילום: רויטרס




מי יופיע בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ?



בעוד קצת יותר מחודש הנשיא הנבחר של ארה"ב, דונלד טראמפ, יושבע לנשיאות בטקס מכובד ורב משתתפים, וכמיטב המסורת – באירוע תתקיים גם הופעה של אמן רב דרג. הבעיה היחידה של אנשיו של טראמפ כרגע, היא זהות האמן, ומסתבר שאין יותר מדי קופצים על המציאה.



המצב במטה טראמפ כל כך נואש, שלפי דיווחים בארה"ב אנשיו של הנשיא הנבחר פנו לכמה בכירים בתעשיית המוזיקה, והבטיחו להם כי אם יצליחו לגייס אמן מן השורה הראשונה לשיר בטקס, הם יזכו בסכום כסף רב, או, שימו לב – במשרה נחשקת, כמו מינוי לשגריר ארה"ב במדינה נבחרת.



הבכירים התראיינו לתקשורת האמריקאית בעילום שם, וחשפו כי היו המומים מההצעה. "זו ההצעה ההזויה ביותר ששמעתי בחיי", סיפר אחד מבכירי התעשייה שקיבל הצעה להתמנות לשגריר, תמורת הבטחה לאמן שיופיע בטקס ההשבעה. "כמעט והפלתי את הטלפון באמצע השיחה".



אנשיו של טראמפ דחו מכל וכל את הדברים, וטענו כי אינם מתקשים כלל למצוא אמן שיגיע לטקס, אך אנשי תעשיית המוזיקה, מוסיפים לדווח כי גם אליהם פנו עם הבקשה ההזויה, מה שמציג את הממשל החדש שצפוי לשלוט בארה"ב בקרוב מאוד – באור בכלל לא חיובי.



דונלד טראמפ. צילום: רויטרס