מוזמנים לשיעור אימון עסקי אישי ניהול זמן, שצילם הקואצ'ר עדי פרבר באולפני אסקימוTV. פרבר, מאמן עסקי ואישי שפיתח את שיטת אימון DIB, ינחה אתכם בסשיין קואצ'ינג לנהל את הזמן  והמשימות שלכם באפקטיביות ב- 5 שלבים פשוטים.

זמן זה אחד הנושאים המרתקים בחיים שלנו. תחשבו על זה...המילה 'זמן' משמשת אותנו בכל כך הרבה ביטויים נפוצים כמו: חבל על הזמן, בזבוז זמן, הזמן מרפא, עניין של זמן, קח את הזמן, ועוד. תיאוריות פותחו עליו ע"י ניוטון, איינשטיין, ופילוסופים רבים והוא אחד הנושאים הפופולרים בתרבות שלנו. 
לנו בעלי העסקים הזמן הוא הרבה יותר מזה, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה עסקית. "מדהים כל פעם מחדש לראות את השינוי שמתרחש אצל מתאמנים אצלי בתהליך אימון עסקי, ולו רק בזכות הטמעת שיטה לניהול זמן ומשימות כחלק בלתי נפרד מחייהם", מספר פרבר.

מרבית האנשים ובעלי עסקים בפרט מרגישים שהם עבד של הזמן. הם עסוקים בעבר: "מה היה?", "למה לא הצליח?", "למה עשיתי או לא עשיתי?". או שהם עסוקים בעתיד: "מה יהיה?", "אם לא יהיה?", "אם לא אצליח?". בעוד הפוקוס שנדרש להצלחה הוא דווקא בהווה.  
באמצעות ניהול זמן ומשימות בהווה אפשר להשתחרר מכבלי הזמן. בתום הצפייה בשיעור תוכלו להתחיל להתאמן על מטודה לניהול זמן אפקטיבי. על הדרך תגלו עוד דברים מעניינים כמו האם באמת אין לכם זמן או שאתם רק לא יודעים לנהל אותו? והאם אתם באמת מפיקים מהזמן את המיטב וממנפים אותו? 
לעוד פרטים על תהליכי אימון עסקי עם עדי פרבר    http://dib.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימו .TV התכנים שלנו – הידע שלכם!