חיים יבין שוב עולה לכותרות, לאחר הריאיון שנתן בסוף השבוע ל"ידיעות אחרונות" בו דיבר על היחס שהשתנה לגבי הנשים במדינה בעשורים האחרונים. יבין (84), שעם השנים קיבל את הכינוי "מר טלוויזיה", גרם לסערה ברשתות החברתיות, וכבר היום (ראשון) דווח באתר "וואלה!" כי עובדת של רשות השידור טענה כי הוא חפן את שדיה במהלך יום עבודה, ללא שום רצון מבחינתה. מי שהגיבה לדברים היא אשתו של יבין, עו"ד יוספה יבין, שבראיון ל"מעריב אונליין" הכחישה את מעורבות בעלה, אך הסתייגה מהדרך בה דיבר בריאיון.

"אני לא נפגעתי, ואני מכירה את חיים היטב, כל הסיפור הזה לא היה ולא נברא. נשים מחפשות שתהיה להן חשיפה ומוניטין וכן הלאה, אני לא מתרגשת. זה לא עניין, חיים מכחיש את הכל, ואני בטוחה שהוא איש אמת, דובר אמת. מרגישה שיש עלינו עליהום. ההתבטאות של חיים היתה אולי לא מעודנת מספיק, אבל הכוונות שלו היו טובות. היו תקופות לפני 30 ו-40 שנה שהנורמות היו שונות, עכשיו תודה לאל, דברים השתנו. נשים וגברים השיגו שוויון במעמד, ביחס ובהתייחסות. עיוותו שם את כל העסק הזה, ועכשיו רוקדים על העניין".

מאיפה צצות כל הנשים?
"למה את שואלת אותי, על איזה נשים, על מה אנחנו מדברים פה? תשאלי אותן מאיפה הן צצות". 

כזכור, היום סיפרה אישה שעבדה עם יבין בעבר, כי הוא נגע בה והוסיפה כי "באחד הימים נפגשתי עם חיים בעבודה והוא פתאום נגע בחזייה שלי. הוא חפן את שדיי בידיו, בניגוד לרצוני. העפתי לו את הידיים, אמרתי לו: 'תחזיר את הידיים שלך למקום, תפסיק עם זה מיד'. לאחר מכן הוא אמר: 'אני מאוהב בך'. הייתי בשוק. זה היה מגעיל ומשפיל. מישהי שנכחה בחדר ראתה את זה קורה, היא היתה בשוק. הוא חרמן זקן, הוא אשמאי זקן. אבל הוא היה נעצר כשאמרו לו 'לא'".

חיים יבין, מר טלוויזיה, הוא עיתונאי, חתן פרס ישראל לתקשורת, שכיהן בעבר כמנהל הטלוויזיה הישראלית. יבין שימש כמגיש מהדורת החדשות המרכזית של הערוץ הראשון, "מבט לחדשות", מאז שנכנסו שידורי הטלוויזיה לישראל בשנת 1968 ועד לשנת 2008.


 


אחד הפוסטים שפורסמו נגד יבין במהלך סוף השבוע