שר הביטחון אביגדור ליברמן תקף היום (שני) את צרפת על רקע כינוס ועידת השלום הפריז בחודש הבא. לדברי ליברמן, כל מה שהיה לומר על החלטת מועצת הביטחון לגנות את ההתנחלויות - נאמר וצריך להסתכל קדימה. "מה שמטריד אותי יותר זה ההמשך" ,אמר. "ב-15 בינואר מתכנסת ועידה בפריז למציאת פתרון לסכסוך הישראלי-פלסטיני. אם מתסכלים על העיתוי של הוועידה - ארבעה ימים לפני תום הקדנציה של הממשל הנוכחי בארצות הברית וחודשים ספורים לפני הבחירות לנשיאות צרפת - זו לא ועידת שלום אלא טריבונל נגד ישראל. כל תפקידה הוא לפגוע בביטחונה ושמה הטוב של ישראל". 

ליברמן אף השווה בין הוועידה לבין משפט דרייפוס. "זה אותו דבר רק בהבדל אחד: "במקום יהודי אחד על ספסל הנאשמים יהיה כל עם ישראל. אני חושב שהדבר הזה הוא שקוף וברור וכל אחד מבין את ההיגיון מאחורי הוועידה הזו בעיתוי הזה", אמר ליברמן. . 
שר הביטחון המשיך בביקורת החריפה על פריז. "תסתכלו על כל ההצבעות של צרפת במוסדות הבינלאומיים בשנה האחרונה: אונסק"ו, מועצת זכויות האדם, מועצת הביטחון, העצרת הכללית. זה מאד מסתדר. הכיוון והמטרה של הוועידה ברורים. זה מוסיף לאווירה הקשה שבלאו הכי קיימת נגד יהודים בצרפת. לא רוצה ללכת להיסטוריה הרחוקה, אבל לפי מה שראינו בשנים האחרונות, זה הזמן להגיד ליהודי צרפת - זו לא מדינה שלכם ולא אדמה שלכם. עזבו את צרפת ובואו למדינת ישראל. זו התשובה היחידה שאפשר לתת למזימה הזו. אם אתם רוצים להישאר יהודים ולשמור על ילדיכם ונכדיכם כיהודים בוא למדינת ישראל". 

לדברי ליברמן, חייבים להבהיר מראש לכל מי שייקח חלק בוועידת פריז מה עמדתנו, איך אנו רואים את הבישול הזה של "הועידה" כביכול. "אנו רואים שמועות וטיוטות שמתרוצצות בתקשורת מבחינת ניסוחים וכוונות. זה אמור להיות משהו עם הסיכום הכי חד צדדי והכי אנטי ישראלי אם הן נכונות".

על היחסים עם ארצות הברית, אמר ליברמן, כי כרגע צריך להתמקד לא בהצהרות אלא בנושא אחד: הבנה עם הממשל החדש. "זה שלא בנינו עד היום מספיק ביהודה ושומרון ובירושלים נובע מסיבה אחת: לא היעדר חקיקה ורצון מצד ישראל, אלא היעדר קונצנזוס והסכמה עם הממשלה אמריקאי. כל השאר צריך לדחות. צריך להתמקד על גיבוש קווים משותפים".