אז מה חיים יבין עשה לעצמו? את זה טל ואביעד עדיין לא הצליחו לפענח. תוכנית הבוקר עסקה בחלק מהזמן שלה בפרשה, בציטוט הבעייתי והעדויות על ההטרדות המיניות לכאורה: "חשבתי שהוא אדם מבוגר שחי ויתנהל בעידן אחר, אבל מבין, יש לו הבנה שהעידן ההוא איננו" התחיל לטל בשיחה. "הם נשמעים כאילו הם מתגעגעים לפעם, אבל הוא לא היה נשמע. גבר מבוגר שלא מצליח להסתגל למה מותר ומה אסור" ענה לו אביעד. "אתמול התחילו להתפרסם עדויות לכאורה של נשים שהוטרדו על ידיו" הסביר טל. "מלטף, אומר, נוגע. הכל לכאורה, ואם זה נכון, זה סדרתי וחמור", הסביר אביעד.

"יש דפוס, שיטה שדומה בכל העדויות האלה, אם יש שמץ של מודעות עצמית אז תסתום את הפה. הוא מכחיש הכל, לא היה. אשתו גם מכחישה" אמר טל. "הם מכחישים אבל זה כאילו היה פעם נורמטיבי. לשתן יש שיטות לעלות לראש, הייתה מר טלוויזיה, עלה לך השתן לראש. היית כל כך גדול וחשוב, ולכאורה זה נוצל" ענה לו אביעד.



"הכל היה במסגרת אותם ימים הוללים שהיו רק בצד הגברי ולא הנשי. היה כוח במקום אחד והכיבוש משחית, העניין עם הסטירה, זה פתאום נראה כאילו שהוא אוהב סטירה. כאילו זה דיאלוג, הרווחת גם מגע בתחת וסטירה" אמר אביעד. "אני רואה את זה ושומע אותו בקול של טל פרידמן, החיקוי מהתכנית ארץ נהדרת. הוא נגע בהם כי לא הבינו אותו" אמר טל בסיום השיחה. 





עוד פורסם היום כי ילדיו של טדי קולק מצאו דיוקן שפיקאסו צייר עבור אביהם ותרמו אותו: "החלום הרטוב של כל ילד שעובר על עזבונו של ההורה שלו. הילדים של טדי קולק מצאו דיוקן שהוא צייר על קטלוג תערוכה ששניהם השתתפו בה, וכתב טדי קולק. כתוב טדי וחתימה של פיקאסו עם צבעוניות" אמר טל בתחילת השיחה. ילדיו תרמו את זה לקרן ירושלים, ואמרו שהם נתקלו בזה באופן מקרי וזה היה עלול להיזרק לפח".

"תרמתם את זה כי כבר יש לכם" טען אביעד. "אילו היה פיקאסו מצייר את אבי, והוא לא היה עושה. הייתי נותן את זה לקרן ירושלים? לא!. הייתי מסתיר את זה מהאחים שלי. מביא את זה לקרן אביעד", המשיך ואמר קיסוס. "בטח הם הסכימו יחד, זה היה רעיון של כולם" ענה לו טל. "בטח לכולם יש כסף. הייתי רץ ומנסה למכור לכולם, לתת לסוחר לנהל את זה" ענה לו אביעד.
 
"יש לזה ערך רגש, אני אשמח אם זה יכניס לי כסף. השאלה האם זה שלהם הוא אפשר לקחת את זה חזרה?" שאל טל את אביעד. "זאת תרומה. תמיד אתה רואה בבית העצום בביתו יש המון יצירות אומנות, יותר מהמוזיאון, לא נראה לי שאפשר לקחת את התרומה בחזרה" ענה לו אביעד. 
"עם כל הכבוד לכולם, זה לא נראה כמו טדי קולק. זה תינוק בלי גוף, האם אבא שלכם היה תינוק מרחף?" אמר אביעד.

"אני לא מצליח להבין את זה, צריך לזכור שזה היה ב- 1969" אמר טל. "אז מה, הוא לא היה תינוק אז. זה לא היה הוא" אמר אביעד.