הרוג שני בתוך שעות בשריפה. גבר בן 40 נספה בשריפה שפרצה היום (שלישי) בקרוואן במושב אמירים במועצה האזורית מרום הגליל. צוותי הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בשטח. אורן נאמן, פראמדיק מד"א, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו קרוואן שרוף כליל, בתום פעולות הכיבוי של לוחמי האש בוצעו סריקות שבמהלכן אותר גבר כבן 40 כשהוא ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



מוקדם יותר היום, נספה אמיר אבו נסרה, בן 30 בשריפה בדירה בנצרת. פעוט כבן שנתיים נפגע באורח קשה וילד כבן שמונה באורח קל. צוותי הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של אבו נסרה, שנמצא מחוסר הכרה בדירה, כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן. 



שלושה צוותים של לוחמי האש מתחנת אזורית נצרת, בפיקודו של רשף רוני פרץ, חילצו את שני הפעוטות והעבירו אותם לטיפול מד"א. פעוט כבן שנתיים פונה לבית החולים העמק במצב קשה וילד כבן 8 פונה עצמאית לבית החולים האנגלי, ככל הנראה במצב קל-בינוני. אישה נוספת שהיתה בדירה לא נפגעה.



בולוס סעד, פאראמדיק מד"א, סיפר: "מדובר בשריפה שהתרחשה בדירה בקומה הרביעית. לוחמי האש חילצו אלינו פעוט כבן שנתיים מעורפל הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח העמק. בתום פעולות הכיבוי ומיד כשהתאפשר בוצעה סריקה בדירה ואותר גבר כבן 30 מחוסר הכרה כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא רוח חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. אישה נוספת שהייתה בדירה לא נפגעה וילדה נוספת שהייתה במקום פונתה לבי"ח האנגלי".