נתן זהבי פתח היום (רביעי) את תוכניתו "זהבי עצבני" ב-"103FM" בחשיפה אודות הזמרת מרגלית "מרגול" צנעני, שאתמול פוצץ המנוע במכוניתה. זהבי הזכיר את שנת 2011, אז הסתבכה צנעני עם החוק, ואמר: "מרגול הייתה מעורבת אז בפרשה של סחיטה ואיומים והפעילה את צמרת אנשי העולם התחתון בכדי לפתור בעיות פיננסיות שיש בינה לבין האמרגן אטדגי. פרשה מסובכת מאוד".



 


זהבי, כאחד שמעלה את כל מה שבוער על סדר היום, דיבר בין היתר, בתוכניתו, על הפרשה שנסובה סביב צנעני. "ואז מה קורה? המשטרה יושבת על הטלפון של הזמרת ומאזינה. אחרי כן, הזמרת שואלת את האיש המבצע, איש הכוח, מה קורה עם השדרן העצבני? ואז אומרים לה, יטפלו בו בחדר מדרגות, אל תדאגי. יעני, היא ביקשה לפגוע בשדרן רדיו בגלל דברים שאמר עליה", אמר. 

זהבי הזכיר שבאותה השנה התרחשה המחאה החברתית הגדולה: "2011, תקופת המחאה אם אתם זוכרים. מרגול השתלחה באשכנזים, צפונבונים, שהסבתא שלהם מאושוויץ לא השאירה להם דירה. לכלכה בגדול. השדרן החזיר לה לכלוך, זה מאוד הרגיז אותה. ואז היא ביקשה מהחברים שמפוצצים, שמכסחים, שיעשו לו עניין. אנשי המשטרה על הטלפון ומיד מבינים במי מדובר. חצי שעה אחרי זה מגיעים לביתו של השדרן חוליות משטרה, חבלנים, לבדוק אם אין מטענים ולבדוק אם מישהו לא עושה לו אמבוש. גם ימים רבים אחרי זה מסתובבת המשטרה בסמוי. פעם שוטרת, פעם שוטר ושוטרת, פעם שלושה, פעם ארבעה, בשביל לבדוק שהבקשה של מרגול, במידה ומילאו אותה, אפשר יהיה לסכל אותה".

 "צדיקה, כפרה, אני אוהב אותך"

בסוף התוכנית, זהבי אף פנה אישית לצנעני: "אהלן, מרגול, מה שלומך? צדיקה, כפרה. אני גם אוהב אותך. האמת שאהבתי אותך פעם, עד שהבנתי שלא תמיד אהבה זה דבר שמסתיים בטוב. אז כן, עכשיו מה אני מציע לחוקרי העיתונות והכתבים הפליליים? תפנו לדובר משרד המשפטים. כיוון שאז הייתה עסקת טיעון, החומר הזה לא יצא החוצה, ואני גם לא מדליף חומרים. ידעתי על הסיפור הזה אבל לא הדלפתי. אני מציע שתבקשו, זו זכותכם, לשמוע את ההקלטות של השיחות בהן האזינו לזמרת החביבה, הסבתא המקסימה, שאין לה שום לכלוכים וקשרים עם העולם התחתון. תבקשו את זה ואני מניח ששערותיכם יסמרו. תאמינו לי".

עוד אמר: "האם כתבי הפלילים וכתבי המשפט מאזינים לתוכנית שלנו? שאחר כך לא יגידו שזו חשיפה ראשונה שלהם".

נתן זהבי. צילום: שלומית כרמלי