כמעט שמונה שנים חלפו מאז הלך לעולמו מלך הפופ מייקל ג'קסון, ובאמת הגיע הזמן שמישהו ירים את הכפפה ויפיק סרט על חייו של הזמר הנערץ, אך יחד עם זאת - השנוי במחלוקת. הדיווחים האחרונים בכלי התקשורת בעולם מספרים כי רשת הכבלים האמריקאית "לייף טיים" היא זו שהרימה את הכפפה, ותפיק סרט שיגולל את השנים האחרונות בחייו של ג'קסון. מדובר על דרמה ביוגרפית שתקרא: "מייקל ג'קסון - מחפשים אחרי נברלנד" - על שם אחוזתו המפורסמת של הזמר.



הסדרה, שמבוססת על ספר שנכתב על ג'קסון, תספר את סיפורו של הזמר דרך נקודת מבטם של שומרי הראש האישיים שלו. את דמותו של ג'קסון יגלם אדם בשם נבי (Navi) - הנחשב לחקיין המפורסם ביותר של הזמר. צילומי הסרט יחלו בלוס אנג'לס בחודש הבא - בהחלט מעניין יהיה לראות איך דמותו של ג'קסון תוצג בו.





"מה לו ריד היה אומר על דונלד טראמפ?"


לורי אנדרסון, זמרת מצליחה בזכות עצמה וגם אלמנתו של סולן להקת וולווט אנדרגראונד - לו ריד, שהלך לעולמו ב-2003, התראיינה אתמול לגרדיאן הבריטי, וסיפרה על החיים בלעדיו. אנדרסון סיפרה בריאיון כי היא מאוד מתגעגעת לריד, אך היא אינה עצובה בגלל מותו. "אני רואה אותו כל הזמן" סיפרה. "הוא כל הזמן כאן והנוכחות שלו מאוד חזקה". הזמרת הוסיפה כי היא לא רואה עצמה בתור אלמנה, אך גם מעולם לא ראתה עצמה בתור האישה של.



אנדרסון ציינה בריאיון כי לו הוא האדם הנפלא ביותר שפגשה מימיה, והוסיפה כי רק על דבר אחד היא מתחרטת: "הלוואי ויכולתי לשמוע מה יש לו לומר על דונלד טראמפ, זה בטח היה משהו מיוחד" סיכמה בחצי הומור.