חברת WIX, המציעה פלטפורמה מתקדמת לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, השיקה את קמפיין הסופרבול שלה לשנת 2017. הפרסומת, בת 30 השניות, תשודר ב-5 בפברואר, במהלך הרבע הרביעי של משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית.  זוהי הפעם השלישית ברציפות ש-Wix מפרסמת בסופרבול, האירוע הטלוויזיוני הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, והפעם הראשונה שקמפיין סופרבול מושק באמצעות YouTube Live ו-Facebook Live. 
 
הקמפיין יציג סדרה של סרטונים קצרים בכיכובם של גל גדות, הלא היא וונדר וומן, שכיכבה גם ב"מהיר ועצבני" וג'ייסון סטיית'האם (המשלח/ מהיר ועצבני 7) הכוללים את הפרסומת בת 30 השניות שתשודר בסופרבול. 

 



סרטונים נוספים ישוחררו בשבועות הקרובים ועד יום המשחק הגדול, ה-5 בפברואר, וילוו בקמפיין דיגיטלי, שיווקי וגלובלי עם הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה מצד המשתמשים, תחרויות, ופעילות מיוחדות ליום המשחק.  
הקמפיין הרב ערוצי, שמנוהל כולו מישראל, בוים באמצעות לואיס לטרייר, הידוע בזכות העבודה שלו בסרטים: המשלח (1+2), האשליה, הענק הירוק, התנגשות הטיטאנים וללא מחסום. Wix גייסה בפעם הנוספת את צוות הקריאייטיב מסן פרנסיסקו, ג'ף האגינס ואנדראה ג'נטוס.
"אנחנו מתרגשים מאוד מכך שאנחנו מספרים את הסיפור שלנו בעצמנו ומהעובדה שזאת הפעם הראשונה בתעשייה שקמפיין סופרבול מושק Live" אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix, "מעריצים ברחבי העולם בוודאי יזהו את הפנים המוכרות אבל הגיבורים האמיתיים הם הלקוחות שלנו. הסופרבול היא פלטפורמה מדהימה להציג את הכישורים שלנו, אבל הקמפיין הזה הוא הרבה מעבר לפרסומת עצמה, מדובר בנרטיב מתמשך על החברה ועל הלקוחות שלנו, והמסר הוא תמיד לאפשר למשתמשים שלנו, גם בעולם שלעיתים משובש, להיות הגיבורים האמיתיים".