התבטאות מעוררת מחלוקת: חן אלמליח, שדרנית רדיו ב"גלגלצ", הגיבה היום (רביעי) בעמוד הפייסבוק שלה לפיגוע הדריסה שבו נרצח שוטר משטרת ישראל וכתבה: "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים ממני, ואל תדברו איתי על חינוך". לאחר שעות ספורות חן אלמליח התחרטה על הפוסט החריף ומחקה אותו מהדף האישי, אולם פעילי רשת הספיקו לתעד את הפוסט בצילום מסך בטרם נמחק. הפוסט גרם לגל תגובות זועם ברחבי הרשת. הסיפור נחשף בערוץ 20.

תיעוד מהאוויר: פיגוע הדריסה באום אל חיראן שבנגב
שעות ספורות לאחר מכן הודיע מפקד גלי צה"ל ירון דקל כי החליט לפטר את השדרנית. "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ. לכן הודעתי על סיום התקשרות  מיידי עם חן אלמליח". 


 
בפיגוע הבוקר נרצח השוטר רס"מ ארז (עמדי) לוי, בן 34. פיגוע הדריסה אירע במהלך העימותים האלימים בנגב, בעת הריסת בתים ביישוב אום  חיראן. לוי נדרס ע"י תושב האזור, שחוסל על ידי כוחות הביטחון. על פי חקירה ראשונית, במהלך העימותים, בוצע פיגוע הדריסה נגד כוחות כוחות המשטרה, שפתחו באש לעבר הרכב והרגו את המחבל. על פי המשטרה, הדורס הוא חבר התנועה האסלאמית הדרומית. בנוסף לכך נמסר כי הוא עבד במערכת החינוך. חברי הרשימה המשותפת ואנשי האזור טוענים כי לא מדובר בפיגוע דריסה, אלא בניסיון לברוח מהאזור, דבר אשר נדחה על הסף ע"י המשטרה. 

הלווייתו של לוי מתקיימת בבית העלמין ביבנה. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים, הגדולה בת 4 והשני בן שנתיים. אחיו, אריאל, סיפר בכאב: "הוא האח הגדול שלנו. החלטתי לדבר למרות המצב, כדי לחלוק לו כבוד אחרון. הוא היה מצטיין בכל תחום שהוא הלך אליו, תמיד היה איש של הצטיינות, של נתינה. הוא היה שייך ליחידה שמתעסקת בטיפולים בהפרות סדר ותמיד היה נוכח באירועים מסוג זה בירושלים", הוסיף אחיו של השוטר. 
"אמא שלי דיברה איתו אתמול, היינו איתו ביום שישי האחרון, יש לו אישה ושני ילדים, הגדולה בת ארבע והשני בן שנתיים. אמא שלי תמיד הייתה מודאגת, תמיד היה לנו חשש אבל הוא אף פעם לא היה מספר איפה ומה הוא עושה כדי שלא נדאג לו", סיפר.