מה יותר כיף מלמצוא חבר חדש? בואו לאמן את שריר האהבה ולהוסיף כלב חמוד למשפחה שלכם. יום האימוץ יערך השבוע בגינת הכלבים בפארק כפר סבא, סמוך לאצטדיון וסניף קפה ג'ו בפארק, בשעות 14:00-10:00. לפרטים נוספים ניתן להתקשר לטלפונים הבאים: 054-6964142 או 054-3389490. 


פיצה

פיצה בת השנתיים היא מחוסנת, מעוקרת, וחברותית גם להולכים על ארבע וגם להולכים על שתיים. היא מאוד עדינה ועם זאת מאוד אנרגטית - המשחק האהוב עליה זה תופסת. חשוב מאוד שיהיו איתה עוד כלב בבית גם כי זה יעזור לה להוציא אנרגיה וגם כי היא אוהבת מקומות סגורים. עוד סיבה היא שבשהייה עם כלבים היא נפתחת בצורה מדהימה וזה ממש עוזר לה עם העכבות.

פיצה ברגע מחמם לב


בינתיים, הכירו כמה כלבים שמחכים לכם בצער בעלי חיים רחובות (טלפון: 08-9460135).

ביירן 

ביירן הוא כלב גדול וחזק בן שלוש, והוא מתאים לשמירה. הוא מאוד נחמד לאנשים כל עוד אינם תוקפניים, ופחות סבלני לכלבים אחרים. הוא יפה ואצילי, ופשוט כיף לחבק אותו.

ביירן. מתאים לשמירה


כלבלבים שננטשו

השבוע נמצאו בתחנת דלק של מזכרת בתיה קבוצת גורים בני שלושה חודשים בקופסה אחת. הם זקוקים לתשומת לב הורית ולהרבה יחס. הם יישארו קטנים גם כשיתבגרו. לא שאנחנו רוצים לזרז אתכם, אבל נציין ששלושה מתוכם כבר אומצו, ונשארו שני גורים ושתי גורות. 



הטיפ היומי של ד"ר איל נחמיאס: איך יודעים שלכלב קר? 

סימני קור אצל כלבים יכולים להתבטא במספר דרכים: רעידות, אדישות, ירידה בפעילות, רצון להצטנף במקום אחד. עוד ניתן להבחין בשינויים בהרגלי התזונה: בהתחלה יופיע תיאבון מוגבר אך בשלב המאוחר תחול ירידה משמעותית בתיאבון.

מעבר לשינויים בהתנהגות, ניתן לאבחן ירידה בחום הגוף במדידה באמצעות מד חום. חום נורמלי הוא 39.3-38 מעלות במדידה בפי הטבעת.

הטיפ היומי מובא לכם באדיבות ד"ר איל נחמיאס, וטרינר מרכז וטרינרי עמק חפר - קיבוץ משמר השרון ובסניף קרית השרון נתניה.

וטרינרים ומקלטי כלבים המעוניינים לפנות אלינו יכולים לעשות זאת דרך המייל: כתובתנו: [email protected]