חמש שנים חלפו מאז הוציאה זמרת הנשמה קרולינה את אלבומה השני, "זוהר". חמש שנים בהן עבר עליה עולם ומלואו. היא מצאה אהבה, הביאה לעולם בן בכור, וגם יצרה, יחד עם די-ג'יי רונן סאבו, מוותיקי סצנת הרגאיי-היפ הופ-גרוב המקומית, פרויקט המאגד בתוכו את תהפוכות חייה במהלך השנים האחרונות. 



"שלוש", אלבומה החדש של קרולינה יצא ב-31.1, אז גם תעלה במועדון התאטרון ביפו הופעת השקה מיוחדת. נעמה חן פגשה את קרולינה לראיון אישי ונשי באולפן "אקו לייף", מגזין הסביבה והחברה של "eco99fm", וזכתה להאזין בהשמעת בכורה לכמה מהשירים היפים שיופיעו באלבומה של הזמרת. 


 


"שלוש", אלבום הסולו השלישי של קרולינה, שייצא בסוף החודש, מדבר על מצב חדש בחייה של הזמרת. "אני כבר לא נשמה אחת", כך היא מתארת את התוספות המבורכות למשפחה – בן זוגה יואב, עליו גם נכתב אחד השירים באלבום, ובנה הבכור מאור, שכבר הספיק לעשות קולות לשיר שסוגר את האלבום.

מדובר על אלבום שנעשה בתקופה מורכבת ומשמעותית עבור זמרת הנשמה והגרוב הישראלית, שהתקשתה בהתחלה לחבר בין האמהות החדשה, לבין סטטוס היוצרת הוותיק. היום, היא כבר יודעת לומר שזו הקלה גדולה. "פעם המוזיקה הייתה עבורי משפחה, היום יש לה עוגן חדש".