דני וידיסלבסקי, מומחה להתנהגות אנושית ומאסטר בניהול ראיין היום את ראם סמואל, פעמיים אלוף מרוצי ראלי בצרפת, מנכ"ל PRODRIVE - מגשימים חלומות נהיגה, באולפני אסקימוTV  שבתל אביב, על הדרך המיוחדת שבה ראם הבין מה הייעוד והחלום שלו בחיים וגם כיצד השיג זאת.

כאשר היה ראם בן 18 ביקר את בן דודו בצרפת והם החליטו מתוך חוסר מעש של ילדים ללכת למרוץ מכוניות. ראם מספר שהבין שהוא מאוהב ברגע שראה את המכונית הראשונה חולפת על פניו ובו במקום אמר לבן דודו שלא רק שהוא עומד להיות נהג מרוצים – הוא גם יהיה אלוף!

אך כמו שהחיים מתרחשים להם, ראם חזר לארץ, החל לעבוד בעבודה "רגילה" וכך עברו כ- 8 שנים נוספות עד שעצר ואמר לעצמו שמעתה הוא לא יחיה יותר על אוטומט לפי מה שהחיים מזמנים לו, מעתה יבחר את מה שהוא רוצה שיקרה לו - הוא יבחר את החיים שלו.

החליט וכך עשה, ראם הגיש בקשה לרישיון השתתפות במרוצי מכוניות, אך כאשר מילא את הטופס הרפואי, הבחינה הפקידה שראם חולה בסוכרת נעורים ו... התקנון הבינלאומי למכוניות אסר השתתפות במרוצים לחולים במחלה.

כיאה לחולם חלומות אמיתי המלא מוטיבציה להגשמה, החל ראם להיפגש עם כל המנהלים שיכל בכדי להבין, למה בעצם לא יכול חולה סוכרת נעורים להשתתף במרוצי מכוניות? כך הלך ונפגש על בסיס יומיומי ושבועי עם מנהל אחר מנהל, ועלה לאט בהיררכיה עד שהגיע אל ראש הפירמידה.
לאחר שלושה חודשים של פגישות ושיחות עם ראשי הפדרציה, הגיע פקס המאשר לראם סמואל, מתחרה מרוצי המכוניות החולה בסוכרת נעורים הראשון בעולם, להשתתף במרוצי מכוניות.

בגיל 26 החל באימונים ובהמשך, עם עבודה קשה, נחישות, והתמדה עקבית, זכה בגיל 30 בשתי אליפויות.
לפי ראם, ישנם מספר מצבי תודעה לספורטאים המתחרים בכל תחום ספורט שהוא; הלך הרוח שיש לספורטאי המוביל במקום הראשון בתחרות שונה בתכלית מהלך הרוח שיש לספורטאי שמנסה לעקוף אותו ולהעפיל למקום הראשון בעצמו. ברגע שהצליח לעלות למקום הראשון הוא חייב להתאים את עצמו ולשנות את התפיסה, אחרת לא יצליח לשמור על המקום הראשון.

כך גם על אדם המנסה להגשים את חלומו, לשמור את עצמו כל הזמן במקום הראשון, ולא לתת לחסמים ולמכשולים לעקוף אותו ולהוריד אותו ממסלול הגשמת החלום!

להיות נהג מרוצים ליום אחד ולחוויית ריגוש מדהימה –
http://www.rpdc.co.il

דני וידיסלבסקי בפייסבוק:  http://www.facebook.com/vidis.co.il