שר הביטחון לשעבר משה (בוגי) יעלון העיד בפרשת הצוללות, כך דווח הערב (שלישי) בחדשות ערוץ 2. לפי הדיווח, שמו של ראש הממשלה אמנם עלה בגביית העדויות בתיק הזה אבל הוא לא הנושא העיקרי בו והוא לא חשוד בתיק.  במסגרת הפרשה, עלה החשד כי עורך דינו של נתניהו, דוד שמרון, היה מעורב בעסקת רכישת הצוללות מגרמניה, למרות היותו פרקליטו האישי של ראש הממשלה. 



לפי הפרסום הערב בערוץ 2, עדות יעלון התמקדה בהטיית המכרז לרכישת ספינות מגן, במגעים לרכישת שלוש הצוללות וברכישת שתי ספינות לחימה נגד צוללות.  בתוך כך פורסם בערוץ כי  בפרשת ההקלטות בין נתניהו ומו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס, קו ההגנה שמסמנים לנתניהו פרקליטיו - הוא להגיד שהפגישות וההקלטות של השיחות היו בהנחיית הפרקליטים עצמם. 



אתמול פורסם בערוץ 10 כי ראש הממשלה צריך להתמודד עם שתי פרשות נוספות מלבד פרשה 1,000 - המתנות שקיבלו בני הזוג נתניהו מהמיליארדר ארנון מילצ'ן, ומפרשה 2,000 - הקלטת השיחות שלו עם מו"ל "ידיעות אחרונות", נוני מוזס. לפי הדיווח, נגד ראש הממשלה מתנהלות בדיקות בשתי פרשות נוספות, שזכו לשמות 3,000 ו-4,000. פרשה 3,000 היא ככל הנראה פרשת הצוללות, ועל פרשה 4000 לא נמסרו פרטים. עם זאת בערוץ 2 דיווחו הערב כי במערכת אכיפת החוק טוענים כי לא קיימת פרשה 4000


בתוך כך, גורמים במשטרה יצאו אמש בחריפות נגד גורמים בסביבתו של ראש הממשלה בטענה שהם תוקפים ראשי אגף החקירות. "אכן בימים האחרונים, על פי פניות כתבים לבדיקת טענות שונות ומשונות, אנו מזהים מה שנראה לכאורה כמסע מתוזמר שעניינו העלאת טענות כזב כנגד קצינים בכירים באגף החקירות.   אנו רואים בחומרה הפעלת לחץ (בוודאי שקרי) שנועד להרתיע את גורמי אכיפת החוק למלא תפקידם נאמנה, באמצעות פגיעה משוללת יסוד בחוקרים ובאמינותם. משטרת ישראל תעניק גיבוי מלא לחוקריה ותמשיך לעשות את מלאכתה נאמנה ללא משוא פנים וללא מורא".

ראש הממשלה צפוי להיחקר פעם נוספת - שלישית במספר - לקראת סוף השבוע. חוקרי המשטרה יגיעו למעונו הרשמי והוא יתבקש לענות על שאלות על שתי הפרשות הראשונות, פרשת 1000 ופרשת 2000. השאלות יתבססו על העדויות שנגבו בימים האחרונים בשתי הפרשות, בין היתר מבנו יאיר, וכן מעיתונאים ששמם עלה במהלך השיחות של עם מוזס, בהם עורך ישראל היום, עמוס רגב, אבי רצון, עורך ידיעות אחרונות, רון ירון ועורך YNET לשעבר, ערן טיפנברון.