הסערה שהיכתה בסוף השבוע אמנם שככה מעט, אך חובבי השלג והסקי יוכל היום (ראשון) להנות מתוצאותיה. אתר החרמון, כולל רכבל המבקרים ומסלולי הסקי נפתחו הבוקר למבקרים, למעט שיאון וערער-מסלולים אלו יפתחו בהמשך היום ובהתאם לתנאי מזג האוויר. באתר החרמון ציינו כי במהלך סוף השבוע נמדדו ברכבל העליון רוחות חזקות במהירות של כ-100 קמ"ש. במהלך השבת, התקיימו עבודות פילוס והכנה של האתר. מראות מרהיבים של שלג לבן נראו למרחקים, גם בצפון רמת הגולן ובהרי הגליל. צוק מנרה כוסה בכ-155 ס"מ של שלג, שהחל לרדת בשישי בערב. 



שלג בבית ג'ן. צילום: לוטפי מרעי



על פי התחזית, קיימת הבוקר סכנת הצטברות קרח על הכביש. היום תחול עלייה קלה בטמפרטורות ומזג האוויר יהיה מעונן חלקית, אך בלילה צפויה קרה נרחבת שתגיע למקומות שונים בארץ, והיא עלולה לגרום לנזקים לגידולים חקלאיים. בין האזורים המועדים לקרה – צפון העמקים, שם הצפי  בלילה הוא לטמפרטורה של 1-. 



המשקעים שירדו בשתי היממות האחרונים בצפון לא הצליחו להביא לזרימות עזות בנחלים ״ואשם״ בכך גם השלג שירד בגולן ובגליל אשר מנע את התגברות הזרימה. כאשר ימס השלג בימים הקרובים יגיעו חלק ממימיו לנהר הירדן ולכנרת. מפלס הכנרת עלה מיום חמישי עד הבוקר ב-3 ס״מ עד לגובה של 213.395- מ׳. 
 
ממפלס השפל השנתי בסוף נובמבר עלתה הכנרת ב-45 ס״מ. המפלס כיום נמצא עדיין 39.5 ס״מ מתחת לקו האדום התחתון, מצב חריג לסוף חודש ינואר על פי נתוני השירות ההידרולוגי שברשות המים. עד לכינרת מלאה חסרים עוד 4.595 מטר.