גני הילדים העירוניים והצהרונים בירושלים יושבתו הבוקר (שלישי), כך הודיעה העירייה, שמחריפה את המאבק במשרד האוצר. עם זאת, החינוך המיוחד בעיר יפעל כרגיל. בעקבות אי פינוי הזבל מהרחובות, בעיקר ברחוב יפו, יהיו שיבושים בפעילות הרכבת הקלה. 



בחדשות 10 פורסם סרטון בו נראים עובדי עיריית ירושלים מפזרים זבל על פסי הרכבת הקלה על מנת לשבש את פעילותה. 



ראש העירייה, ניר ברקת, השבית את השירותים העירוניים משום שלטענתו משרד האוצר אינו מעביר את מלוא התקציב המגיע לעירייה. באוצר דחו את הטענות והגיבו שהעירייה מתנהלת בחוסר יעילות ושהמאבק הוא על גבם של התושבים.



אמש נפגש מנכ"ל משרד האוצר, שי באב"ד, עם נציגי ארגוני ההורים, המורים, הצהרונים ארגונים קהילתיים נוספים במטרה לשמוע וללמוד על בעיותיהם. ממשרד האוצר נמסר כי במהלך הפגישה חזרה לדיון אותה הצעה תקציבית שהציע משרד האוצר ערב פרוץ השביתה, המציעה לעיריית ירושלים תוספת של 5% על תקציבה הנוכחי. "ככל שראש עיריית ירושלים מבקש להגדיל את תקציבו, עליו לפנות לממשלה במטרה לבקש ממנה להירתם ולפעול לגיוס הסכום הנוסף מתקציבי משרדי הממשלה", אומרים הבוקר באוצר.

במהלך הפגישה ביקשו הארגונים לצרף את מנכ"ל עיריית ירושלים והוא הצטרף באמצע הדיון. עדיין לא נרשמו הסכמות בין הצדדים.

יו"ר התנועה למען ירושלים ותושביה, חיים מילר, שסייר אתמול בשכונות העיר הביע זעם על השביתה המיותרת בבירה שמזיקה לתושבי השכונות, שמע מהתושבים דברים קשים על אשפה וזוהמה באזוריהם. הרב מילר ביקש ממשפטני התנועה לבדוק אפשרות של עתירה לביהמ"ש בה יוכיח שהשביתה מיותרת ומזיקה.