הזמרת אחינועם נוני הצליחה בשנים האחרונות לעורר הרבה מאוד ביקורת ציבורית בעקבות עמדותיה הפוליטיות, והדרך בה היא מתבטאת כנגד ישראל, ונגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יותר מפעם אחת, ברשתות החברתיות. בפוסט האחרון שפרסמה, הצליחה לעורר שוב זעם כאשר הישוותה את נשיא ארצות הברית החדש, דונלנד טראמפ, להיטלר, ולאחר מכן הוסיפה למשוואה גם את נתניהו. בתגובה להחלטה של טראמפ להגביל את כניסת המוסלמים לארצות הברית, הפוסט פורסם גם באנגלית והגיע למעריציה בכל רחבי העולם.



"טראמפ הוא היטלר של ימינו" כתבה הזמרת "מתנהג גזענות, בשנאה בטיפשות ובגועל מהיום הראשון שלו בתפקיד". לגבי בנימין נתניהו כתבה הזמרת :"מ שתומך בטראמפ הוא ביבי! הפתעה? לא. ביבי הוא גם גזען נרקסיסט פראנואיד וולגרי כמו טראמפ. האם יש יהודי באמריקה שעדיין תומך בטראמפ? אני בטוחה שכן . אין לכם בושה? אין להם קרובים מקרב ששת המיליונים שנרצחו בגלל גזענות הסתה ושנאה עיוורת ?



עוד התייחסה הזמרת בשאט נפש לליכודיאדה שהתקיימה השנה ביום השואה הבינלאומי :"האם זה מפתיע שהמפלגה של ביבי חגגה בטיפולי ספא ועיסויים בג'קוזי ביום השואה הבינלאומי? יהודים, תהיו אמיצים, מספיק להסתכל במראה ולומר שטעיתם. הפכנו להיות נוראים, חסרי לב כמו אלה שרצחו אותנו במשך מאות שנים" וסיימה כי " עלינו להפסיק את הטירוף הזה מיד"



בתגובה לפוסט שלה הותקפה נוני בקללות גזעניות ושובינסטיות מקוראים זועמים שקראו לה לחזור לתימן ועלבו במראה החיצוני שלה: "אולי היא מתגעגעת לתימן אז נשלח אותה לשם. מוזר לראות איך כל זמרת פלצנית מוצאת לנכון לדבר כמו מנכ"ל האו"ם, לקרוא למנהיג ארה"ב היטלר ולזרוק כל מיני עלבונות וניתוחים שברומו של עולם. מי את בכלל? איזו פליצה קטנה מתימן שיודעת קצת לשיר".