נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, הדמות הכי מושמצת בעולם כיום למד הבוקר (שלישי) שלא כדאי להתעסק עם הצהובונים הבריטיים. אחד מהם, ה"מירור", סידר לו מארב בו בחן את כל הרהיטים והמוצרים בחדר המפואר של בית המלון בקצה הרחוב של הבית הלבן בוושינגטון. בסריקה של הצהובון התברר שהמלון בבעלותו של הנשיא מלא מוצרים מתוצרת זרה.



תחת הכותרת "הנשיא הצבוע" כתב העיתון: "טראמפ מטיף לאזרחי ארה"ב לקנות רק מוצרים מאמריקה להעמיד אותה ראשונה בכל דבר; ובעיקר בתוצרת, אבל שליח העיתון נכנס לסוויטה במלון חמישה כוכבים ובדק מוצר אחר מוצר. אין אפילו אחד מארה"ב". בכל המלון נמצאו מוצרים מועטים מאוד מתוצרת ארה"ב. בין היתר על המיטה היו כריות מתוצרת סין, טלוויזיה ממקסיקו, טלפון מתוצרת מלזיה, מגבות מהודו, יומנים לכתיבה מתוצרת בריטניה, משקל מסין, בשמים מקנדה וסדינים מאיטליה. 



המלון הקרוי "טראמפ אינטרנשיונל הוטל" גובה 500 ליש"ט ללילה וגובהו שבע קומות עם 236 חדרים. טראמפ איים להטיל 20 אחוז מס על יבוא ממקסיקו, אבל במלון שלו נמצאו פריטים רבים ממקסיקו. כל מכשירי הטלוויזיה מתוצרת סמסונג במלון מיוצרים בטיחואנה המקסיקנית ושווי כל טלוויזיה 636 ליש"ט. העיתון כתב: "הנשיא הודיע שימנע מעבר של יצור חברת מכוניות פורד מחוץ לארה"ב כדי לשמור על ג'ובים של עובדים במדינה, אבל בכל הקשור לעסקיו הוא לא שם עליהם".



למרות התקפותיו על סין, החדרים שלו מלאים במוצרים מהמדינה שהוא פתח נגדה בעימות. בנוסף, למרות שטראמפ יצא נגד המוסלמים, במלון שלו יש אפשרות להביא לחדר קוראן בערבית, ורוב העובדים בו מדברים אנגלית במבטא קאריבי. בנוויש לו גם עובדים אפריקאים והוא לא מעסיק כמעט אזרחי ארה"ב מקוריים. למרות התקפותיו על יבוא חומרים זולים ממדינות אחרות הוא עצמו השתמש בפלדה ואלומיניום סיניים לבנות את המלון שלו "טראמפ אינטרנשיונל לאס וגאס".