בעוד פחות משבועיים יתקיים הטקס החשוב ביותר בתעשיית המוזיקה, טקס פרסי הגראמי, ולא מעט אומנים מכל רחבי העולם יגיעו עד ללוס אנג'לס בתקווה לשוב הביתה עם פסלון נוצץ ביד או לחילופין, בידיים ריקות. מי שלא יגיעו לטקס היוקרתי השנה, הם שלושה מהאומנים החשובים בתעשייה - ג'סטין ביבר, דרייק וקניה ווסט. על אף שביבר מועמד בארבע קטגוריות, ודרייק וקניה בשמונה, השלושה החליטו דווקא להחרים את הטקס.



ביבר טוען כי הגראמי כבר אינו רלוונטי, ולא מתייחס לאומנים צעירים, דרייק לעומת זאת, פשוט נמצא בסיבוב הופעות באירופה, ועם כל הכבוד לפרס, שיגיע אליו במידה ואכן יזכה, בין אם הוא נמצא באולם או בין אם לאו - הטור העולמי שלו מכניס לו קצת יותר כסף. ולמה קניה לא יגיע? המקור שסיפק לאתר הרכילות TMZ את המידע, אמר שקניה כבר זכה ב-21 פרסים, ובכל פעם שהתמודד מול אומן בעל צבע עור לבן - הוא לא זכה, כך שנראה שמבחינתו, השנה אין סיבה אמיתית להופיע.



עם השלושה, וגם בלעדיהם, הטקס יתקיים ב-12 בפברואר, אנחנו מבטיחים סיקור מקיף - ביום שאחרי.





מוזיקאי טורקי טוען "אני אביה של אדל"



מועמדת נוספת לזכייה בכמה קטגוריות היא איך לא, אדל, רק שנראה שהיא עסוקה בימים האחרונים בעניינים משפחתיים מסקרנים במיוחד. לפי הדיווחים האחרונים, מוזיקאי טורקי בשם מהמט אסאר, טוען כי ב-1987 ניהל רומן עם אמה של הזמרת, בזמן ששהתה בבודרום - עיר מגוריו של אסאר.



כעת הוא טוען כי הוא משוכנע שאדל היא ביתו הביולוגית, ואפילו מוכן לעשות בדיקת DNA כדי להוכיח את העניין. "אמה של אדל ביקשה שאשוב איתה לאנגליה, אך בחרתי להישאר בבודרום" סיפר אסאר. "שוחחנו בטלפון מספר פעמים אך זה היה יקר מידי והקשר נותק. כשאדל שרה, הטונים הגבוהים שלה נשמעים זהים לשלי, וזה יכול להיות גנטי" הוסיף.





הזמר הטורקי הזמין את אדל ואמה – אהובתו לשעבר, לביקור בבודרום, כולנו תקווה שאדל תיתן קפיצה למזרח התיכון, ואולי גם תספיק לעבור כאן אצלנו בדרך…