מועדון הפורום האגדי, נחשב כיום למועדון הלילה הגדול והמפואר ביותר בישראל ובקרוב יחגוג 28 שנים של פעילות בולטת בחיי הלילה הישראלים. אנשי הלילה הבולטים ביותר התקבצו לצורך צילומי סרטון ברכות למועדון הוותיק והמצליח ביותר בארץ.



בנוסף לפעילותו הרבה בהפקת מסיבות ואירועים בסטנדרטים בין לאומיים, מקפיד צוות הפורום להכשיר מתנדבים שכחלק מעבודתם השוטפת במועדון מסייעים לעמותות וארגונים בשגרה, תומכים בעמותות רבות של נוער בסיכון, תומכים בעמותת "איגי" ומסייעים לקידום יזמים וספורטאים רבים. רק לאחרונה, הפורום אימץ ספורטאי שיקבל מימון להשתתפות באולימפיאדה הבאה, זאת בעבור סדנאות להגשמה עצמית והעצמה אותם יעביר ל- 350 עובדי הפורום. מאחורי כל פעילות של המקום, עומד מסר חברתי מובהק ומטרת העל של המקום היא ליצור עבור קהל המבלים הצעירים סביבת בילוי בטוחה ומהנה לצד ערכים של שוויון, סובלנות וקבלת האחר.



מועדון הפורום נפתח בשנת 1988 על ידי שני צעירים קיבוציניקים שהגיעו לעיר ללמוד באוניברסיטת בן גוריון. השניים ביקשו להגשים את חזונו של דוד בן גוריון ולהפריח את השממה. כיום אחרי 28 שנות פעילות, נחשב הפורום לסמל הוותיק בחיי הלילה בארץ, מותג מיתולוגי בעולם הבילויים של מדינת ישראל, ונחשב גם למועדון (קומפלקס) הגדול ומתקדם ביותר בארץ. לאחרונה נכנס המועדון לדירוג 10 המועדונים המובילים בעולם על ידי מגזין בילויים נחשב. המועדון פעיל בסוף השבוע כשמידי ערב עוברים בו אלפיי מבלים מתוכם המגיעים מכל רחבי הארץ ותיירים רבים מרחבי העולם שמגיעים לקבל הצצה למבנה האדריכלי המדובר והעצום בגודלו השוכן בבירת הנגב.



לאורך השנים היה אחראי המועדון על הפקות גדולות וחסרות תקדים, מפסטיבל בומבמלה בחוף ניצנים, כפר המוזיקה של קוקה-קולה שאירח בין היתר הגמר של "כוכב נולד" הראשון בו נינט טייב זכתה, מופע של בוב דילן באיצטדיון בב"ש, לאקי דאנס ב-97 עם 30,000 אנשים רוקדים שחלק מהליין אפ היה להקת פיית'לס, פסטיבל התמר במצדה, פסטיבל מינוס 424 עם דיויד גואטה ועוד. קבוצת הפורום היו מהראשונים לארח את DJ טיאסטו בארץ שהיום נחשב לאחד האומנים האלקטרונים הבולטים בעולם, זאת לצד אומנים שהחלו את הקריירה שלהם על בימת הפורום כמו אביב גפן ועד לראג'ה ראם.



מועדון הפורום יחגוג יום הולדת 28 בתאריכים 02/02 יום חמישי וב-03/02 יום שישי בסופ"ש מושקע ביותר והפקה גרנדיוזית במיוחד. לחגיגות 28 השנים למועדון מתוכננים מופעים בינלאומיים. עלות הכניסה תעמוד על 55 ש"ח - 65 ש"ח, פתיחת דלתות בשעה: 23:00



הפורום יציע קווי אוטובוסים מכל איזור המרכז בלילות החגיגיים כמידי שבוע. ויציע דיל VIP במסגרתו יתארחו המזמינים במלון לאונרדו נגב בעיר ויזכו להסעות למועדון וחזרה במחירים מוזלים. לפרטים 054-7966550