אתמול התקיים בלוס אנג'לס טקס פרסי המוזיקה החשוב בעולם – ניחשתם נכון, מדובר בגראמי כמובן.



הערב נפתח עם אדל – או אם תרצו, עם הזוכה הגדולה של הערב, בביצוע מהפנט ללהיט האדיר שלה – "Hello" – שאף זכה בתואר שיר השנה וסינגל השנה. אדל לא הסתפקה בשני הפרסים הללו, והוסיפה לעצמה עוד שלושה פרסים נוספים, ביניהם הפרס החשוב מכולם - האלבום הטוב של השנה, למרות שאם אתם שואלים אותה – הפרס דווקא הגיע לביונסה.




כשקיבלה את הפרס אמרה הזמרת בנאום שלה כי היא מעריצה את ביונסה. "את מרגשת אותי בכל יום מחדש – כבר כמעט 17 שנה" אמרה אדל, והוסיפה כי קשה לה לקבל את הפרס מאחר ו-"Lemonade" – אלבומה האחרון של ביונסה היה כל כך אדיר. 


ואולי הדרמה הגדולה ביותר של הערב התרחשה בזמן הביצוע הנוסף של אדל בטקס – ביצוע מחווה לשיר "Fast Love" של ג'ורג' מייקל. הזמרת עלתה על הבמה והחלה לשיר, ולאחר דקה עצרה, וביקשה מהנגנים להתחיל מחדש. "אני מצטערת, אני לא יכולה לפשל בשבילו" אמרה לקהל המופתע. 



ולרשימת האירועים המביכים של הערב אפשר להכניס גם את הצמד Twenty One Pilots שזכו בפרס הביצוע הטוב ביותר עבור שירם "Stressed Out", ועלו לקבל את הפרס כשהם לבושים בג'קט מחויט, חולצה מכופתרת, פפיון ותחתוני בוקסר. בוגר. מאוד בוגר.

ואי אפשר בלי מילה על דיוויד בואי המנוח, שזכה בפרס שיר הרוק הטוב ביותר על שירו "Blackstar", ובעוד ארבעה פרסים נוספים, ביניהם האלבום האלטרנטיבי של השנה, ומופע הרוק הטוב ביותר. 



שיר הראפ הטוב של השנה שייך לדרייק שנעדר מהאירוע, אך זכה בפרס על שירו "Hotline Bling". ואם אתם תוהים איפה ביונסה בכל הרשימה המפוארת הזו, אז אל דאגה גם היא זכתה בפרס – עם שם מעט מוזר – האלבום האורבני המודרני של השנה, ובפרס נוסף – הקליפ הטוב של השנה על שירה "Formation". חוץ מזה, זכינו לראות את קווין בי גם בנאמבר מרהיב ועם בטן הריונית במיוחד – היה שווה לחכות!