טופי, החתולה הטריקולורית של רחוב עין חרוד בתל אביב, היא מקור מתמשך של שמחה והנאה לתושבי השכונה, שאותם ברכה לשלום כל בוקר מכס מלכותה, הקטנוע הנטוש בקצה הרחוב. אבל פציעה חמורה ברגלה האחורית של החתולה המקסימה מסכנת את חייה ועתה היא זקוקה לעזרה. "היא אחת החתולות המקסימות שפגשתי ברחוב", סיפרה אתי, שמאכילה ומטפלת בחתולי הרחוב באזור, "היא מאוד קטנה בגוף אבל מלאה בחיבה, יודעת להתפנק ולתת אהבה. לפני שבועיים היא נעלמה מהמקום הקבוע שלה ואז היא צצה, גוררת את רגלה האחורית, הבחנתי שהרגל פצועה קשה וחסר לה שם עור. טופי הגיעה עד לסף דלתי וייללה לעזרה".



בסיוע של עמותת SOS חיות נקבע תור עבור טופי למרכז הרפואי לחיות של ד"ר אלון שיינר ברחוב הבונים ברמת גן, שם היא מאושפזת כרגע ומקבלת טיפול מסור ואוהב. מהמרפאה נמסר כי לטופי שבר ישן באגן שהתאחה בצורה עקומה והיא סובלת מניוון שרירים ברגל האחורית. נוסף על כך, ככל הנראה כתוצאה מהפציעה, היא סובלת מתת תזונה, וכן מאנמיה קשה ומריקבון בפה. עם זאת, לאחר הטיפול תוכל לחזור להיות החתולה המאושרת שהייתה.



"הדבר הכי טוב עבור טופי זה אם מישהו יוכל לתת לה בית קבוע עם הרבה חום ואהבה", אומרת אתי, אך מדגישה: "אנחנו לא נוטשים אותה, והדבר הכי חשוב כרגע זה להחזיר את החתולה הנהדרת הזאת לאיכות חיים כפי שמגיע לכל יצור חי. אנחנו צריכים עזרה מהציבור, כל תרומה תעזור. תדעו שאתם מצילים חיים ואין דבר משמעותי יותר מזה".



בזכות אנשים טובים ותושייה של חתולה אחת אמיצה שידעה לבקש עזרה, טופי כבר נמצאת במקום טוב, אך הדרך להחלמה ארוכה ולרוע המזל גם יקרה. אם אתם רוצים לעזור להציל ולתת לחתולה המתוקה סיכוי לחיים טובים ומלאים, אפשר לתרום ישירות למרפאה. מובן שהדבר הטוב ביותר עבור טופי הוא אם שאחד מקוראינו יפתח את לבו ואת ביתו ויספק לה מחסה חם ואוהב.



תרומות אפשר להעביר למרפאה בטלפון 03-7527778 או דרך משרדי העמותה בטלפון 03-7441010. נא לציין שמדובר בתרומה עבור החתולה טופי של עמותת SOS חיות.