עוד בשורה לנוסעים לחו"ל. חברת התעופה Wizz Air, חברת הלואו קוסט הגדולה במרכז ובמזרח אירופה, הכריזה הבוקר (חמישי) על קו חדש בין תל אביב ללונדון, שיפעל ארבע פעמים בשבוע וינחת בנמל התעופה לוטון. הקו יתחיל לפעול החל מה-24 ביוני וטיסה תעלה 309 שקלים (כ-82 דולר).



בנוסף, תפתח החברה שני קווים נוספים, לדברצן בהונגריה, קו שיפעל כבר בחודש מרס, ות"א-וארנה, שיצא לדרך בחודש יולי.



סורינה רץ, מנהלת התקשורת של “Wizz Air”, אמרה כי "ההכרזה היום מדגישה את המחויבות שלנו לישראל, ואנחנו מקווים שהקו החדש במחיר הזול שאנחנו משיקים בקו לונדון-תל אביב יתקבל באהדה אצל לקוחותינו. הקו החדש והנוח יקדם את התיירות ואת העסקים בין שתי המדינות".



מ-"Wizz Air" נמסר, כי הקו במחיר הזול יהיה בחירה מצוינת עבור תיירים ואנשי עסקים ויקדם את התיירות והעסקים בין ישראל לבריטניה. כל הטיסות בקו החדש יופעלו באמצעות מטוס איירבאס A320 עם 180 מושבים ו-A321 עם 230 מושבים.



עוד נמסר מ-“Wizz Air”, כי מאז פתיחת הקו הראשון בודפשט-תל אביב ב-2012, החברה פועלת להביא לציבור לקוחותיה טיסות זולות נוספות בקווי תעופה נוספים וכיום החברה מציעה 14 קווים במחירים מוזלים משמונה מדינות באירופה לתל אביב ולאילת.



במהלך חמש השנים האחרונות הטיסה "וויז אייר" יותר מ-1.2 מיליון נוסעים בקו לתל אביב וממנה.



בחברה אומרים, כי הקו ללונדון הוא המשך לקווים חדשים שפתחה WIZZ לישראל, כשהיא מחפשת כל העת הזדמנויות חדשות להרחבת היעדים והרישות שלה, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות.



שר התיירות יריב לוין אמר: "אני מברך על החלטת WIZZ להרחיב שירותיה לישראל, ולפתוח קו חדש לונדון-תל אביב. פתיחת קו התעופה מהווה עוד הוכחה לכך שמאמצי השיווק של המשרד נוחלים הצלחה ובעקבותיהם חברות רבות רואות בישראל יעד תיירותי מבוקש. משרד התיירות רואה ב-WIZZ שותפה המסייעת בהגדלת מספר התיירים המגיעים לארץ ומקווה להמשך שיתוף פעולה פורה ולפתיחת קווים נוספים".