נגאיו הוא לא העובד הטיפוסי שלכם, אבל הוא בהחלט העובד הכי חמוד שתראו אי פעם. לפני כשנתיים גוש הפרווה החביב הזה ננטש בתחנת דלק של "של" בעיר המוג דאס קרוזס, ברזיל. התחנה בדיוק נרכשה בידי בעלים חדשים ועדיין לא הייתה פעילה. למזלו הרב, הוא נמצא בידי הבעלים של המקום, שראו אותו משוטט בתחנה לאחר שננטש ופחד לעזוב. 

עובד מן המניין. צילום מסך
עובד מן המניין. צילום מסך
"מיד אימצנו אותו והשגנו לו את כל הטיפול שכלב דרוש לו", סיפרה אחת ממאמציו סברינה פלאנר. "לקחנו אותו לוטרינר כדי שיקבל חיסונים. קנינו לו אוכל, מלונה, ורצועה כדי לקחת אותו לטיולים".

נאגיו מברך בשמחה את הלקוחות. צילום מסך
נאגיו מברך בשמחה את הלקוחות. צילום מסך
בהמשך, התחנה והחנות נפתחו ונגאיו קיבל בית חם, מאמציו אף סידרו לו עבודה בחנות של תחנת הדלק, וכעת הוא עובד מן המניין לכל דבר. מאמציו לא היו בטוחים כיצד יגיב הכלבלב החמוד להמולה ולהמוני האנשים שיתחילו להגיע לתחנה, אך לשמחתם ולשמחתו הוא הוכיח עצמו ככלב טוב ועובד מצוין וחובב אנשים. "נאגיו מחכה לאנשים כשהם מגיעים, ואז הולך ואומר להם שלום, כשהוא כובש אותם בעזרת קסמו", סיפרה פלאנר. "הלקוחות אוהבים אותו. חלק מהאנשים אף מביאים לו צעצועים".

שעת מנוחה. צילום מסך
שעת מנוחה. צילום מסך

אך חייו לא מוגבלים רק לתחנה, ומידי יום פלאנר או עובד אחר מהתחנה לוקחים את נאגיו לטיולים בעיר, כדי שישמור על כושר ושייהנה מהנוף. בנוסף, התחנה פעילה 24/7, כך שתמיד יש בה לפחות עובד אחד כדי לדאוג שהוא שמח ובטוח.
 
תראו את תג העובד המגניב שלו. צילום מסך
תראו את תג העובד המגניב שלו. צילום מסך
מעבר לעבודתו בתחנת הדלק, נאגיו גם הפך ל"כלב פוסטר" עבור ארגון צדקה מקומי, שמטרתו לחבר בין כלבים נטושים לעסקים, במקרה והם לא יכולים למצוא בית "מסורתי" יותר. "זה היה מצוין, עידוד אנשים לתת יותר כבוד לבעלי חיים", אמר דובר של הארגון. "והעובדים נהנים מחברתם של הקולגות בני ארבע הרגליים". פלאנר אמרה שהיא מקווה שסיפורו של נאגיו תעודד עסקים אחרים ל"העסיק" או יותר נכון לאמץ כלבים נטושים
כאן לשירותכם. צילום מסך
כאן לשירותכם. צילום מסך