גל סהר, בן 45 מכרמיאל, אשר שימש בעבר מורה למוזיקה בבית ספר אורט בכרמיאל וכיום משמש כמרכז מגמת מוזיקה בקונסרבטוריון העירוני בעיר, הוא הגבר החשוד בקיום יחסי מין עם תלמידותיו לפני מספר שנים בבית ספר בכרמיאל. פרטיו של החשוד הותרו היום (חמישי) לפרסום בבית המשפט המחוזי שבחיפה בדיון בערר שהוגש על ידי סנגורו.



מעצרו של סהר הוארך כבר אתמול בבית משפט השלום בעכו עד לתאריך 19/2/17. בנוסף לכך, המשטרה ביקשה את עזרת הציבור לאיתור מתלוננים נוספים כנגד החשוד. בהודעה מטעמם נמסר כי כל היודע דבר על מקרים נוספים או יכול לסייע במידע נוסף מתבקש להתקשר למשטרת לב הגליל בטלפון 04-9901444 או למוקד 100. 



פרטים נוספים על החשדות, עליהם דיווחנו באמצע השבוע, נאסרו לפרסום ע"י בית המשפט. על פי החקירה, עולה כי החשוד קיים קשר מיני עם מספר קטינות תוך ניצול תפקידו, מצבן הנפשי והתלות בו, זאת בזמן ששימש כאמור כמורה לפני מספר שנים בבית ספר בעיר.



צילום אילוסטרציה: חן לאופולד, פלאש 90



מכת פדופיליה: ארבעה נעצרו בחשד לקשרים עם קטינות ברשת



באמצע השבוע פורסמו גם פרטיהן של שלוש פרשות נוספות מהן עלה חשד לקיום קשרים עם קטינים. העצורים, להם יוחס חשד למעשים מגונים ואחזקת חומרים אסורים ושימוש בהם, נחקרו בגין חשד לאחזקה והפצת חומרי פדופיליה ברשת, ביצוע מעשים מגונים, ניהול קבוצות פדופיליה ועבירות נוספות.



שני חיילים בני 19 ו-21 נחקרו ושוחררו בערבות ובתנאים מגבילים הכוללים התחייבות לאי יצירת קשר עם מי מהמעורבים (בכלל זה גורמים ברשת וקורבנות). החשוד השלישי, גם איש כוחות הביטחון, בן 49, הובא להארכת מעצר לשלושה ימים נוספים. החשדות נגדו נוגעים לריבוי קשרים עם פדופילים ברשת והחלפת חומרי פדופיליה אסורים.



בנוסף לאלה, נעצר צעיר נוסף בן 20 בחשד לעבירות דומות ברשת ה'אינסטגרם'. החשוד, תושב אופקים המתגורר לאחרונה בפתח תקווה וחשוד בשורה של עבירות פדופיליה באמצעות הרשת, הצליח על פי החשד להגיע לעשרות נערות וילדות בגילאי 11 ו-12, שעם חלקן אף קיים פגישות ממשיות כדי לבצע עבירות מין, כל זאת תוך שהוא מציג עצמו בכזב כבן גילן. 



לפני מספר חודשים השתכן הצעיר, המשמש כמדריך קפוארה בפתח תקווה, במסגרת לימודים וערנותה של נערה ובעטיה תושייתו של אביה, הובילו לסיום הסאגה שיכלה בקלות להתפשט ולהפיל קורבנות נוספים. לפני מספר ימים הגיע האב לתחנת המשטרה בעיר וסיפר לבלשים כי בתו העירה את תשומת ליבו לכך כי צעיר פנה אליה ב'אינסטגרם', כמו גם אל נערות וילדות אחרות ופיתח עימן סוג של קשר וירטואלי.