שלוש שנים וחצי אחרי שהושקה וחרטה על דגלה מכירת מוצרים במחיר קבוע של חמישה שקלים, הודיעה היום (חמישי) רשת קופיקס על העלאת מחירים ברשת בתי הקפה בשיעור של 20%. החל מיום ראשון, תמכור הרשת את מוצריה במחיר קבוע של 6 שקלים. 



אבי כץ, יזם הרשת ובעליה, אמר כי "מאז שפתחנו את רשת קופיקס לפני שלוש וחצי שנים, חסכנו לצרכנים באופן ישיר ועקיף מעל מיליארד שקלים. אנחנו מוכרים כ-200 אלף פריטים ביום, דבר שחוסך לצרכנים כמיליון וחצי שקל כל יום, בהשוואה למחירים ברשתות האחרות. הרעיון העומד בבסיסה של קופיקס, מחיר אחיד לכל המוצרים, ימשיך להתקיים, אך המחיר יעמוד על שישה שקלים".

אבי כץ מסביר על מהלך ייקור המוצרים בקופיקס


לדברי כץ, "ניסינו במשך תקופה ארוכה להילחם בכוחות השוק ולשמור על המחיר של 5 שקלים. שכר המינימום עלה, שכר הדירה עלה, ארנונה, חשמל וחומרי הגלם התייקרו ולא מאפשרים לנו עוד למכור בחמישה שקלים".



"העלאת המחיר תאפשר לנו להמשיך ולהתקיים כרשת חזקה, להעשיר את מגוון המוצרים ולהביא את המהפכה לכ-100 מיקומים נוספים, מיקומים שעד היום, במרווח ה-5 שקלים, לא הצדיקו פתיחת סניף של קופיקס. גם במחיר של שישה שקלים נמשיך לשמור על האטרקטיביות של הרשת ולהיות הרשת הזולה והמשתלמת "ביותר".



יש לציין כ סופר קופיקס אינה מייקרת את מוצרי הסופר ותמשיך למכור כ-800 מוצרים ב- 5 ש"ח.