ראש הממשלה בנימין נתניהו יעדכן מחר (ראשון) את הממשלה ואת הקבינט בשיחות שערך השבוע עם הנשיא טראמפ, סגנו ומזכיר המדינה. לאחר מכן, בשעות הצהריים ייצא רה״מ לביקור עבודה בסינגפור ואוסטרליה.



נתניהו ייפגש עם נשיא ועם ראש ממשלת סינגפור, וידון עימם בהידוק היחסים בין שתי המדינות במגוון תחומים. נתניהו יבקר גם בבית הכנסת המקומי. לאחר מכן ימריא לסידני, אוסטרליה, שם ייפגש עם ראש הממשלה והמושל הכללי. נתניהו וראש ממשלת אוסטרליה יקיימו אירוע רב משתתפים לאנשי עסקים ישראלים ומקומיים. כמו כן ייפגש רה"מ נתניהו עם יו"ר האופוזיציה ועם ראשי הקהילה היהודית ויבקר בבית ספר יהודי. ראש ממשלת אוסטרליה ורעייתו יארחו את בני הזוג נתניהו לארוחת ערב.



במהלך הפגישה שהתקיימה ביום רביעי האחרון הנשיא טראמפ, שנחשבה למוצלחת מאוד, התייחס לסכסוך הישראלי-פלסטיני ואמר: "אנחנו נמצא פתרון, אני יודע שאף נשיא לא עשה זאת עד עכשיו, אבל ביבי ואני מכירים הרבה זמן, הוא אדם גדול ומנהל מו"מ גדול, אנחנו נגיע להסכם גדול יותר ממה שאנשים חושבים".



"הישראלים יצטרכו להפגין גמישות, להוכיח שהם רוצים להגיע להסכם והפלסטינים חייבים להיפטר מהשנאה מגיל צעיר. ראיתי מה הם מלמדים, ואפשר לדבר על גמישות גם אצלם, אבל זה מתחיל מגיל מאוד צעיר, והם חייבים להכיר בישראל, אין אפשרות להסכם אם הם לא מוכנים להכיר במדינה חשובה כמו ישראל. אני מאמין גם בשחקנים אחרים בדרג מאוד גבוה, ואני מאמין שזה יקל על הפלסטינים ועל ישראל להגיע להסכם", אמר טראמפ.